Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin

promocja, marketing, poligrafia

« powrót
Marketing na Facebooku, planowanie działań- komunikacja- reklama
Zapisz się na szkolenie

czas trwania szkolenia: godz. 9.30 - 14.30 
miejsce szkolenia: Pałac Staszica (budynek PAN), ul. Nowy Świat 72
 


Program szkolenia:
 
1. Planowanie działań na Facebooku
- definiowanie grupy docelowej
- Facebook Audience Insights – narzędzie do znajdywania grup docelowych i ustalania ich oczekiwań względem komunikacji
- określanie celów komunikacji
 
2. Komunikacja na Facebooku
- jak działa Facebook – tajemnica algorytmów dobierania treści i zasięgów
- sprawdzone formaty treści – co publikować, by ludzie chcieli się angażować
- branding, czyli wizualna strona naszego profilu
- metody zdobywania i angażowania fanów
- zasady komunikacji antykryzysowej
- analizowanie statystyk
 
3. Reklama na Facebooku
- skuteczne reklamy – przykłady i ich analiza
- Facebook Ads, Power Editor, narzędzie zewnętrzne – jak tworzyć reklamy
- Piksel konwersji, czyli mierzenie skuteczności
- Remarketing, Lookalike Audiences, itd. – zaawansowane mechanizmy reklamy na Facebooku

Szkolenie prowadzi:
Artur Jabłoński - zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”. Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy I WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.


Cena szkolenia: 680 zł netto (+23% VAT). 

Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT - zwolniony.
Cena zawiera:
- uczestnictwo w szkoleniu - około 6 godzin dydaktycznych,
- materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze,
- dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia,
- poczęstunek, serwis kawowy

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto.  


Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do czterech dni przed terminem szkolenia. 

Po uzgodnieniu z organizatorem - płatność za udział w szkoleniu może nastąpić po szkoleniu, na podstawie faktury VAT. 
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Bank Zachodni WBK SA I O/Szczecin, nr rach.: 10109022680000000100213506
Informację dotyczącą potwierdzenia realizacji szkolenia przesyłamy do trzech dni roboczych przed terminem szkolenia.


W przypadku pytań prosimy o kontakt:

Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Agnieszka Bobkiewicz   tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec    tel. 91 434 29 79

Aby zgłosić na się na szkolenie prosimy skorzystać z formularzy na stronie Do pobrania lub formularza na stronie Kontakt.

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)