Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin

promocja, marketing, poligrafia

« powrót
Jak pisać w Internecie teksty, które sprzedają - od opisów produktów po oferty handlowe
Zapisz się na szkolenie
czas trwania szkolenia: godz. 9.30 - 14.30
miejsce szkolenia: Pałac Staszica (budynek PAN), ul. Nowy Świat 72 


Program szkolenia:
 
1. Jak ludzie czytają? Do kogo piszemy?
- Eyetracking i clicktracking - jak tekst funkcjonuje w internecie
- Formatowanie wyglądu tekstu - jak się prezentuje dobrze napisany tekst
- sposoby wyróżniania elementów tekstu i przyciągania uwagi do poszczególnych fragmentów
- Określanie odbiorców tekstu i diagnozowanie ich potrzeb
2. Styl pisania
- 6 najważniejszych cech dobrego stylu
- struktura informacji i wygląd akapitów
- redakcja tekstu - co i dlaczego należy usunąć
- klucze fascynacji - sposoby na skuteczne otwarcia i przyciąganie uwagi
3. Tworzenie tytułów
- skuteczne formuły copywriterskie - metody na dobry tytuł
- cechy dobrego tytułu - jak oceniać i poprawiać własne tytuły
4. Język korzyści
- laddering - metoda pisania językiem korzyści 

Szkolenie prowadzi:
Artur Jabłoński - zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. 


Cena szkolenia: 680 zł netto (+23% VAT). 

Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT - zwolniony.
Cena zawiera:
- uczestnictwo w szkoleniu - około 6 godzin dydaktycznych,
- materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze,
- dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia,
- serwis kawowy

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto.  


Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do czterech dni przed terminem szkolenia. 

Po uzgodnieniu z organizatorem- płatność za udział w szkoleniu może nastąpić po szkoleniu, na podstawie faktury VAT. 
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Bank Zachodni WBK SA I O/Szczecin, nr rach.: 10109022680000000100213506
Informację dotyczącą potwierdzenia realizacji szkolenia przesyłamy do trzech dni roboczych przed terminem szkolenia.


W przypadku pytań prosimy o kontakt:

Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Agnieszka Bobkiewicz   tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec    tel. 91 434 29 79

Aby zgłosić na się na szkolenie prosimy skorzystać z formularzy na stronie Do pobrania lub formularza na stronie Kontakt.

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)