Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

instytucje kultury

« powrót
Dotacje organizatora w księgach instytucji kultury - problematyczne kwestie
Zapisz się na szkolenie

godziny szkolenia: godz. 9.30 - 14.30
w cenie szkolenia: certyfikat + materiały


Program szkolenia:
Wprowadzenie
   1. Ewidencja operacji związanych z otrzymaniem dotacji celowej w księgach instytucji kultury  
   2. Korekta zapisów związanych z funduszem instytucji kultury
   3. Zwrot organizatorowi niewykorzystanej części dotacji
   4. Zwrot podatku VAT odzyskanego od wydatków sfinansowanych dotacją organizatora
   5. Rozliczenie dotacji celowej otrzymanej na remont budynku instytucji kultury
   6. Odpisanie w pozostałe koszty operacyjne nakładów na ulepszenie w związku z zaniechaniem inwestycji
   7. Koszty ponoszone przez instytucję kultury, finansowane z dotacji podmiotowej na rok następny
   8. Ewidencja środków pieniężnych  (dotacja, darowizna)  na zakup muzealiów otrzymanych  przez instytucję kultury
   9. Dotacja podmiotowa przeznaczona na sfinansowanie działalności bieżącej  biblioteki
10. Zwiększenie dotacji podmiotowej dla instytucji kultury
11. Dotacje a prewskaźnik VAT
12. Dotacje organizatora na remont lub modernizację siedziby w ewidencji pozabilansowej na koncie „obce środki trwałe"
13. Dotacja jako przychód bilansowy i jej ewidencja w nocie podatkowej
14. Opodatkowanie dotacji VAT
15. Konsultacje


Szkolenie prowadzi  Edward Tomczyk - biegły rewident, wybitny ekspert z dziedziny rachunkowości i podatków ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki instytucji kultury, doświadczony i ceniony szkoleniowiec.


Cena szkolenia: 560 zł netto (+23% VAT)

Dla Podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony
Cena zawiera:
- uczestnictwo w szkoleniu - około 6 godzin dydaktycznych (w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 20 minutowa)
- materiały szkoleniowe 
- dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto 


Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech dni przed terminem szkolenia.Płatność za udział w szkoleniu może nastąpić po szkoleniu, na podstawie faktury VAT. 
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506

Informację dotyczącą potwierdzenia realizacji szkolenia przesyłamy do trzech dni roboczych przed terminem szkolenia 


W przypadku pytań prosimy o kontakt:

Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Dorota Biskupska
  tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec    tel. 91 434 29 79

 Aby zgłosić na się na szkolenie prosimy skorzystać z formularzy na stronie Do pobrania lub formularza na stronie Kontakt

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)