Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

promocja, marketing, poligrafia

« powrót
Techniki copywritingu, storytellingu, Content Marketingu i Social Sellingu jako skuteczne metody promocji i zwiększenia sprzedaży
Zapisz się na szkolenie

termin szkolenia: 23 listopada 2020 r.
czas trwania szkolenia: godz. 9.00 -15.00
miejsce szkolenia: online


Twoi klienci oczekują od Ciebie więcej niż myślisz. Internet i media społecznościowe kompletnie zmieniły zachowania konsumentów. Oto topowe techniki i sekrety mistrzów copywritingu, storytellingu, marketingu treści i social sellingu, który nabrał przyśpieszenia w erze pandemii COVID-19.

Program szkolenia
9.00 - 10.00  Jak zmienili się Twoi klienci w erze pandemii COVID-19
              -7 przyzwyczajeń, które zmieniła pandemia COVID-19
              - Mega poinformowani, mega wymagający i mega niecierpliwi
              - Jak ludzie szukają produktów i usług w internecie
              - Klienci wiedzą często więcej o produkcie, niż sami sprzedawcy
              - Dlaczego rekomendacje znajomych i opinie klientów są tak ważne
              - Czy klienci potrzebują jeszcze sprzedawców
              - Ludzie nie chcą rozmawiać z markami, tylko z ludźmi
              - Jakich wartości dodanych szukają klienci.
10.00 - 11.00   Copywriting: Jak pisać teksty, które sprzedają
              - Czym copywriting różni się od storytrellingu i Content Marketingu.
              - 5 podstawowych zasad hipnotycznego copywritingu
              - Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
              - Jak pisać językiem korzyści. Obietnica marki
              - Najczęściej popełnianie błędy
              - Sekret techniki "Just Three Things" 
              - Czytelnicy czytają tytuły 8 razy częściej niż leady
              - 3 najskuteczniejsze formuły słynnych copywriterów amerykańskich, angielskich i francuskich (gotowe schematy)
11.00 - 12.00   Visual Storytelling, czyli jak opowiadać historie przy pomocy obrazów
              - 5 rzeczy, które możesz nauczyć się od Steve Jobsa, Roberta Cialdini i Jean de la Fontaine'a
              - 6 rodzajów treści wizualnych
              - 5 podstawowych zasad Visual Storytellingu
              - Jak wykorzystać Visual Storytelling w marketingu B2C i B2B
              - Najczęściej popełniane błędy
12.00 - 13.00   Social Media Marketing: Jak tworzyć angażujące treści, które trafią w kręgi zainteresowań Twoich klientów w mediach społecznościowych
             - Dlaczego najlepsi specjaliścisocial media i copywriterzy nie próbują niczego sprzedawać w mediach społecznościowych?
             - Sekrety i recepty mistrzów social media marketingu
             - 10 zasad jak pisać, by być czytanym w mediach społecznościowych
13.00 - 14.00   Content Marketing od kuchni: sekrety sukcesów i kulisy porażek
             - Co to jest Content Marketing i dlaczego jest coraz bardziej popularny
             - Czy Content Marketing jest dobry dla wszystkich  
             - 4 podstawowe typy strategii Content Marketingu
             - Kluczowe czynniki sukcesu kampanii Content Marketingu
             - Najczęściej popełniane błędy i przyczyny porażek
             - 7 najskuteczniejszych narzędzi Content Marketingu
             - Jak zwiększyć sprzedaż przy pomocy Content Marketingu  
14.00 - 15.00  Jak skutecznie wykorzystać Social Selling, by zwiększyć sprzedaż
             - Jak social selling zmienia proces zakupowy
             - 5 korzyści z social sellingu
             - Od czego zacząć i jak zorganizować social selling w firmie, etap po etapie 
             - Social selling w 30 minut dziennie
Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola...). Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d'Etudes Politiques w Paryżu)

Cena szkolenia: 560 zł netto ( +23% VAT ) 
Cena szkolenia obejmuje :
- uczestnictwo w szkoleniu - ponad 7 godzin dydaktycznych (w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 20 minutowa)
- materiały szkoleniowe   
- zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu 
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto.  

Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do czterech dni przed terminem szkolenia.
Płatność za udział w szkoleniu może nastąpić po szkoleniu, na podstawie faktury VAT.
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM:
Santander Bank Polska, nr rach.: 10 1090 2268 0000 0001 0021 3506.
Informację dotyczącą potwierdzenia realizacji szkolenia przesyłamy do trzech dni roboczych przed terminem szkolenia.


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Dorota Biskupska
  tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec
  tel. 91 434 29 79

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)