Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

instytucje kultury

« powrót
Dotacje organizatora w księgach instytucji kultury - problematyczne kwestie
Zapisz się na szkolenie

termin szkolenia: 21 kwietnia 2021 r.
czas trwania szkolenia: 9.30-14.30 (w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 20 minutowa)


Program szkolenia

Wprowadzenie
   1. Ewidencja operacji związanych z otrzymaniem dotacji celowej w księgach instytucji kultury  
   2. Korekta zapisów związanych z funduszem instytucji kultury
   3. Zwrot organizatorowi niewykorzystanej części dotacji
   4. Zwrot podatku VAT odzyskanego od wydatków sfinansowanych dotacją organizatora
   5. Rozliczenie dotacji celowej otrzymanej na remont budynku instytucji kultury
   6. Odpisanie w pozostałe koszty operacyjne nakładów na ulepszenie w związku z zaniechaniem inwestycji
   7. Koszty ponoszone przez instytucję kultury, finansowane z dotacji podmiotowej na rok następny
   8. Ewidencja środków pieniężnych  (dotacja, darowizna)  na zakup muzealiów otrzymanych  przez instytucję kultury
   9. Dotacja podmiotowa przeznaczona na sfinansowanie działalności bieżącej  biblioteki
10. Zwiększenie dotacji podmiotowej dla instytucji kultury
11. Dotacje a prewskaźnik VAT
12. Dotacje organizatora na remont lub modernizację siedziby w ewidencji pozabilansowej na koncie „obce środki trwałe"
13. Dotacja jako przychód bilansowy i jej ewidencja w nocie podatkowej
14. Opodatkowanie dotacji VAT
15. Pytania i odpowiedzi


Szkolenie prowadzi  Edward Tomczyk - biegły rewident, wybitny ekspert z dziedziny rachunkowości i podatków ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki instytucji kultury, doświadczony i ceniony szkoleniowiec.


Cena szkolenia: 400,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe 
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony

Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia 
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia

Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT 
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506


W przypadku pytań prosimy o kontakt:

Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Dorota Biskupska
  tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec    tel. 91 434 29 79

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)