termin szkolenia 14 grudnia 2022 r.
czas trwania szkolenia godz. 9.00 -15.00 (w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa)
Adresaci:
- Osoby pracujące w działach komunikacji, marketingu i public relations w firmach, instytucjach i organizacjach
- Specjaliści Social Media i Content Marketing
- Dziennikarze, redaktorzy (dzienniki, tygodniki, portale internetowe, radio, telewizja)
- Dziennikarze firmowi (magazyny firmowe, internet, intranet, newslettery...)
- Blogerzy i copywriterzy
Program szkolenia
Myśl jak Twój czytelnik: jak ludzie konsumują treści w internecie
- Jak smartfony i media społecznościowe zmieniły sposób w jaki
konsumujemy treści: artykuły, e-maile, prezentacje, wideo etc.
- Koncentracja uwagi - 8 sek. O 1 sek. mniej niż u czerwonej rybki
- 2 główne trendy: micro-treści i Visual Storytelling
- Dlaczego ludzie wolą podzielić się artykułem, niż go przeczytać
- 3 klucze do zrozumienia odbiorcy ery Facebooka i Whatsappa
12 zasad jak pisać, by być widzianym i czytanym w internecie
- Najskuteczniejsze techniki i tricki dziennikarzy oraz copywriterów
- Struktura artykułu prasowego: od tytułu do puenty
- Jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie
- 3 sposoby na wizualizację tekstu
- Metoda Benjamina Franklina pomoże Ci polepszyć Twój styl
10 technik i tricków SEO, by dobrze pozycjonować się w Google
- Poznaj główne i aktualne parametry algorytmu Google
- Jakie teksty są dziś najbardziej wartościowe dla Google
- Czy długość tekstu ma znaczenie dla dobrego SEO?
- 5 narzędzi, które warto poznać, by być skuteczniejszym w SEO
Jak pisać leady, które zachęcą do czytania tekstu (1/2)
- 5 sposobów jak napisać dobry lead, czyli pierwszy akapit tekstu
- 6 gotowych i sprawdzonych schematów na wciągający lead
- Proste i zaskakująco skuteczne techniki „podkręcania" leadów
Jak pisać leady, które zachęcą do czytania tekstu (2/2)
Jak pisać magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika
- 80% czytelników czyta tylko tytuły tekstów. I rzadko w nie klika
- 7 sposobów na tytuł, który przyciągnie Google i internautów
- 5 gotowych i sprawdzonych schematów na atrakcyjny tytuł
- Techniki „podkręcania" tytułów
Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola...). Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d'Etudes Politiques w Paryżu)
Cena szkolenia: 620,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)
Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony
Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia
Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506
W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann |
|
tel. 91 489 64 55 |
Dorota Biskupska
|
|
tel. 91 466 90 97 |
Małgorzata Pawelec
|
|
tel. 91 434 29 79 |