promocja, marketing, poligrafia | « powrót |
Warsztaty dla specjalistów PR: Jak pisać artykuły i informacje prasowe w erze smartfona i mediów społecznościowych, jak pisać ciekawe, oryginalne i angażujące artykuły i informacje prasowe |
Online | 2022-12-12 - 2022-12-19 | 650,00 zł/1100 zł netto |
termin szkolenia 12 i 19 grudnia 2022 r.
czas trwania szkolenia godz. 9.00 -15.00 (w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa)
Twoje artykuły i informacje prasowe rzadko trafiają na czołówkę mediów? Wpadasz w pułapkę pisania „laurek"? Godzinami cyzelujesz swoje teksty, którym nie udaje się przebić w erze smartfona, Facebooka i Tik Toka? To szkolenie jest dla Ciebie. Poznasz na nim najlepsze i sprawdzone techniki mistrzów hipnotycznego copywritingu, storytellingu i dziennikarstwa, które wzbogacą Twój warsztat piarowca, uatrakcyjnią Twoje teksty i - co najważniejsze - przyciągną czytelników
Program szkolenia Jak pisać artykuły i informacje prasowe w erze smartfona i mediów społecznościowych
Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie
• Co zmieniły w nas smartfony i media społecznościowe
• Które teksty nudzą nas najbardziej i dlaczego?
• Infootyłość: Jak bogactwo informacji powoduje ubóstwo uwagi
• Jak czytają Millenialsi, kobiety, menedżerowie i dziennikarze
• Te dwie gazety Polacy czytają od deski do deski
• Dlaczego wideo i snack-content biją dziś rekordy oglądalności
10 najskuteczniejszych technik dla specjalistów public
relations jak pisać prosto, krótko i zwięźle artykuły i informacje
prasowe
• Digital Storytelling ewoluuje, a informacje prasowe są częścią
tej cyfrowej transformacji. Jak się do tego trendu dostosować?
• Technika kątów jest kluczowa, bo pozwala trafić precyzyjnie w kręgi zainteresowania dziennikarzy i ich czytelników
• Jak zaplanować i napisać dobry artykuł i notatkę prasową (styl, długość, elementy „ubioru tekstu", „mięso", „smaczki"...)
• Jak dobrać styl informacji prasowej do mediów
• Doświadczeni dziennikarze piszą teksty lepiej i szybciej niż większość piarowców. Jak oni to robią?
Jak pisać dynamiczne leady, które zachęcą do przeczytania tekstu
• 5 zasad pisania leadów - tricki i techniki mistrzów
• Jak przeredagować leady i teksty dla różnych rodzajów mediów
• 5 gotowych i sprawdzonych schematów na atrakcyjny lead do zastosowania od zaraz
• Sprawdzone techniki „podkręcania" leadów
• Najczęściej popełniane błędy
Jak tworzyć magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika
• Czytelnicy czytają tytuły 8 razy częściej niż leady
• Sekrety skutecznych tytułów - tricki i techniki mistrzów
• 5 gotowych i sprawdzonych schematów na atrakcyjny tytuł do zastosowania od zaraz
• Sprawdzone techniki „podkręcania" tytułów
• Czy popełniasz te błędy?
Ćwiczenia
Program szkolenia Jak pisać ciekawe, oryginalne i angażujące artykuły i informacje prasowe
20 technik i tricków dla specjalistów PR jak pisać ciekawe, oryginalne i angażujące artykuły i informacje prasowe
• Dlaczego amatorzy tak często piszą banalne i monotonne teksty
• Najskuteczniejsze techniki hipnotycznego copywritingu i storytellingu pisanego, które uatrakcyjnią Twój tekst
• Czego możesz nauczyć się od Steve Jobsa i Roberta Cialdini
• Może to zabrzmi śmiesznie, ale to prawda: humor jest świetnym
sposobem na przyciągnięcie czytelników, niezależnie od tematu
• 5 rzeczy, które robią świetni autorzy tekstów, a których nie robią autorzy przeciętni
• Najczęściej popełniane błędy
Visual Storytelling, czyli jak opowiadać historie przy pomocy obrazów
• Ludzie lubią historie. Wejdź na wyższy poziom, wykorzystując w tekstach hollywoodzkie techniki opowiadania historii
• Myślenie wizualne i opowiadanie historii przy pomocy obrazów jest prostsze niż myślisz
• Jak wizualizować informacje, etap po etapie, nawet kiedy nie masz żadnej ilustracji
• Sztuka fotoeditingu, czyli jak sprytnie znaleźć i dobierać
zdjęcia do tekstów, wpisów w mediach społecznościowych i kampanii
• 7 najlepszych narzędzi i platform, które pomogą Ci w fotoeditingu
Jak zaplanować artykuł i notatkę prasową, akapit po akapicie
• Jak zaplanować merytoryczny i ciekawy tekst
• 5 rodzajów planów artykułów
• Dlaczego ten plan jest najlepszy dla klasycznej notatki prasowej
• Pierwszy akapit: Twój lead musi być jak wejście smoka :)
• Metoda Hamburgera, czyli jak budować akapit, zdanie po zdaniu
• Optymalna długość tekstu, akapitu, zdań i słów
• Czy popełniasz te błędy?
5 sposobów jak kreatywnie „recyklingować" teksty dla różnych mediów i grup docelowych
• Jeden temat, trzy różne „kąty". Który wybierzesz, by skutecznie dotrzeć do Twojego odbiorcy?
• Najskuteczniejsze techniki „recyklingu" treści stosowane przez
zawodowych dziennikarzy, copywriterów, piarowców i blogerów
• Czy popełniasz te błędy?
Ćwiczenia
Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola...). Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d'Etudes Politiques w Paryżu)
W trakcie szkolenia przewidziane są dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa
Cena udziału w jednym szkoleniu: 650,00 zł netto (+23% VAT) od osoby,
Cena udziału w dwóch szkoleniach: 1100,00 zł netto (+23% VAT) od osoby,
obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia
Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40/60 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony
Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia
Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506
W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann |
|
tel. 91 489 64 55 |
Dorota Biskupska
|
|
tel. 91 466 90 97 |
Małgorzata Pawelec
|
|
tel. 91 434 29 79 |
|
|