Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

promocja, marketing, poligrafia

« powrót
Warsztaty dla specjalistów PR: Jak pisać artykuły i informacje prasowe w erze smartfona i mediów społecznościowych, jak pisać ciekawe, oryginalne i angażujące artykuły i informacje prasowe
Zapisz się na szkolenie
termin szkolenia 12 i 19 grudnia 2022 r.
czas trwania szkolenia godz. 9.00 -15.00
(w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa)

Twoje artykuły i informacje prasowe rzadko trafiają na czołówkę mediów? Wpadasz w pułapkę pisania „laurek"? Godzinami cyzelujesz swoje teksty, którym nie udaje się przebić w erze smartfona, Facebooka i Tik Toka? To szkolenie jest dla Ciebie. Poznasz na nim najlepsze i sprawdzone techniki mistrzów hipnotycznego copywritingu, storytellingu i dziennikarstwa, które wzbogacą Twój warsztat piarowca, uatrakcyjnią Twoje teksty i - co najważniejsze - przyciągną czytelników

Program szkolenia Jak pisać artykuły i informacje prasowe w erze smartfona i mediów społecznościowych

Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie
     • Co zmieniły w nas smartfony i media społecznościowe
     • Które teksty nudzą nas najbardziej i dlaczego?
     • Infootyłość: Jak bogactwo informacji powoduje ubóstwo uwagi
     • Jak czytają Millenialsi, kobiety, menedżerowie i dziennikarze
     • Te dwie gazety Polacy czytają od deski do deski
     • Dlaczego wideo i snack-content biją dziś rekordy oglądalności

10 najskuteczniejszych technik dla specjalistów public relations jak pisać prosto, krótko i zwięźle artykuły i informacje prasowe
     • Digital Storytelling ewoluuje, a informacje prasowe są częścią tej cyfrowej transformacji. Jak się do tego trendu dostosować?
     • Technika kątów jest kluczowa, bo pozwala trafić precyzyjnie w kręgi zainteresowania dziennikarzy i ich czytelników
     • Jak zaplanować i napisać dobry artykuł i notatkę prasową (styl, długość, elementy „ubioru tekstu", „mięso", „smaczki"...)
     • Jak dobrać styl informacji prasowej do mediów
     • Doświadczeni dziennikarze piszą teksty lepiej i szybciej niż większość piarowców. Jak oni to robią?

Jak pisać dynamiczne leady, które zachęcą do przeczytania tekstu
     • 5 zasad pisania leadów - tricki i techniki mistrzów
     • Jak przeredagować leady i teksty dla różnych rodzajów mediów
     • 5 gotowych i sprawdzonych schematów na atrakcyjny lead do zastosowania od zaraz
     • Sprawdzone techniki „podkręcania" leadów
     • Najczęściej popełniane błędy

Jak tworzyć magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika
     • Czytelnicy czytają tytuły 8 razy częściej niż leady
     • Sekrety skutecznych tytułów - tricki i techniki mistrzów
     • 5 gotowych i sprawdzonych schematów na atrakcyjny tytuł do zastosowania od zaraz
     • Sprawdzone techniki „podkręcania" tytułów
     • Czy popełniasz te błędy?

Ćwiczenia


Program szkolenia Jak pisać ciekawe, oryginalne i angażujące artykuły i informacje prasowe

20 technik i tricków dla specjalistów PR jak pisać ciekawe, oryginalne i angażujące artykuły i informacje prasowe
     • Dlaczego amatorzy tak często piszą banalne i monotonne teksty
     • Najskuteczniejsze techniki hipnotycznego copywritingu i storytellingu pisanego, które uatrakcyjnią Twój tekst
     • Czego możesz nauczyć się od Steve Jobsa i Roberta Cialdini
     • Może to zabrzmi śmiesznie, ale to prawda: humor jest świetnym sposobem na przyciągnięcie czytelników, niezależnie od tematu
     • 5 rzeczy, które robią świetni autorzy tekstów, a których nie robią autorzy przeciętni
     • Najczęściej popełniane błędy

Visual Storytelling, czyli jak opowiadać historie przy pomocy obrazów
     • Ludzie lubią historie. Wejdź na wyższy poziom, wykorzystując w tekstach hollywoodzkie techniki opowiadania historii
     • Myślenie wizualne i opowiadanie historii przy pomocy obrazów jest prostsze niż myślisz
     • Jak wizualizować informacje, etap po etapie, nawet kiedy nie masz żadnej ilustracji
     • Sztuka fotoeditingu, czyli jak sprytnie znaleźć i dobierać zdjęcia do tekstów, wpisów w mediach społecznościowych i kampanii
     • 7 najlepszych narzędzi i platform, które pomogą Ci w fotoeditingu

Jak zaplanować artykuł i notatkę prasową, akapit po akapicie
     • Jak zaplanować merytoryczny i ciekawy tekst
     • 5 rodzajów planów artykułów
     • Dlaczego ten plan jest najlepszy dla klasycznej notatki prasowej
     • Pierwszy akapit: Twój lead musi być jak wejście smoka :)
     • Metoda Hamburgera, czyli jak budować akapit, zdanie po zdaniu
     • Optymalna długość tekstu, akapitu, zdań i słów
     • Czy popełniasz te błędy?

5 sposobów jak kreatywnie „recyklingować" teksty dla różnych mediów i grup docelowych
     • Jeden temat, trzy różne „kąty". Który wybierzesz, by skutecznie dotrzeć do Twojego odbiorcy?
     • Najskuteczniejsze techniki „recyklingu" treści stosowane przez zawodowych dziennikarzy, copywriterów, piarowców i blogerów
     • Czy popełniasz te błędy?

Ćwiczenia

Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola...). Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d'Etudes Politiques w Paryżu)

W trakcie szkolenia przewidziane są dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa

Cena udziału w jednym szkoleniu: 650,00 zł netto (+23% VAT) od osoby,
Cena udziału w dwóch szkoleniach: 1100,00 zł netto (+23% VAT) od osoby,
obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe 
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40/60 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony

Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia 
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia

Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT 
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Dorota Biskupska
  tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec
  tel. 91 434 29 79

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)