termin szkolenia 27 i 28 lutego 2023 r.
czas trwania szkolenia godz. 9.00 -15.00 (w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa)
Twoje artykuły i informacje prasowe rzadko trafiają na czołówkę mediów? Wpadasz w pułapkę pisania „laurek"? Godzinami cyzelujesz swoje teksty, którym nie udaje się przebić w erze smartfona, Facebooka i Tik Toka? To szkolenie jest dla Ciebie. Poznasz na nim najlepsze i sprawdzone techniki mistrzów hipnotycznego copywritingu, storytellingu i dziennikarstwa, które wzbogacą Twój warsztat piarowca, uatrakcyjnią Twoje teksty i - co najważniejsze - przyciągną czytelników
Program szkolenia Jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie w erze smartfona, mediów społecznościowych i sztucznej inteligencji
Myśl jak Twój czytelnik: Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie i w mediach społecznościowych
• Co zmieniły w nas smartfony i media społecznościowe
• Infootyłość: Kiedy bogactwo informacji powoduje ubóstwo uwagi
• Dlaczego prawie wszyscy jesteśmy uzależnieni od SMS-ów, Facebooka i Google'a
• Jak konsumują treści Zetki, Millenialsi, kobiety, mężczyźni, menedżerowie i seniorzy
• Te dwie gazety Polacy czytają od deski do deski
• Dlaczego wideo i snack-content biją dziś rekordy oglądalności
• Już 10% treści jest tworzonych w internecie przez sztuczną inteligencję. Tylko mało kto o tym wie
10 najskuteczniejszych technik i tricków jak pisać krótkie, ciekawe i angażujące artykuły
• Sprawdzone tricki dziennikarzy, copywriterów i magików social media
• Technika kątów jest kluczowa, bo pozwala trafić precyzyjnie w kręgi zainteresowania czytelników
• Te techniki dziennikarstwa wizualnego, hipnotycznego copywritingu i
storytellingu uatrakcyjnią Twoje artykuły, wpisy i zajawki w mediach
społecznościowych
• Jak wykorzystać narzędzia sztucznej inteligencji do znajdywania
tematów i do pisania artykułów i wpisów w mediach społecznościowych
10 najlepszych narzędzi sztucznej inteligencji, które pomogą Ci w szybkim tworzeniu atrakcyjnych treści (i nie tylko)
• Dzięki tym narzędziom zaoszczędzisz nawet 16 godz. tygodniowo. Zleć
sztucznej inteligencji (AI) research, pisanie tekstów, szukanie lub
stworzenie ilustracji, optymalizację treści pod kątem wyszukiwarek i
wiele innych rzeczy
• Jeśli nie znalazłeś jeszcze pomysłu na temat artykułu, te narzędzia AI zrobią to za Ciebie
• Generatory tekstów, które same piszą leady, akapity, a nawet całe artykuły na zadane przez Ciebie tematy
• Twoje zdjęcia są zbyt ciemne, a tło psuje cały efekt? Ten automat AI obrobi Twoje zdjęcia bez narzekania na deadline
• Szukasz ilustracji do tekstu? Zleć to generatorowi grafik. W kilka minut stworzy Ci... setki obrazów
Jak pisać dynamiczne leady, które zachęcą do przeczytania artykułu
• 5 zasad pisania leadów artykułów newsowych i magazynowych - tricki i techniki mistrzów
• 5 gotowych i sprawdzonych schematów na atrakcyjny lead i zajawki do zastosowania od zaraz
• Sprawdzone techniki „podkręcania" leadów i zajawek tekstów
• Najczęściej popełniane błędy
Ćwiczenia
Jak tworzyć magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika
• Ludzie czytają tytuły 8 razy częściej niż tekst. Ale rzadko w nie klikają...
• Sekrety skutecznych tytułów - tricki i techniki mistrzów
• 5 gotowych i sprawdzonych schematów na atrakcyjny tytuł
• Sprawdzone i zaskakująco proste techniki „podkręcania" tytułów
• Czy popełniasz te błędy?
Ćwiczenia
Program szkolenia Jak zaplanować i napisać artykuł i informację prasową, akapit po akapicie, stosując najlepsze techniki copywritingu i storytellingu
10 najskuteczniejszych formuł copywriterskich, które możesz od razu zastosować na zasadzie kopiuj - wklej
• Tych etapów pisania tekstów copywriterskich nie możesz pominąć
• Język korzyści - technika perswazji skupiona na korzyściach
• Jak argumentować do mężczyzn, a co działa na kobiety?
• Strach, nadzieja i miłość - trzy dźwignie, które dobrzy copywriterzy opanowali do perfekcji
• Gotowe schematy do zastosowania od razu
• Bonus: 5 najlepszych narzędzi online wykorzystujących sztuczną inteligencję do pisania tekstów
5 rodzajów planów artykułów i informacji prasowych na każdą okazję
• 7 sposobów jak zacząć pisać kiedy kartka czysta, a w głowie masz pustkę
• 5 rzeczy, które musisz wiedzieć o Twoim czytelniku zanim zaczniesz pisać
• Budowa artykułu: 7 elementów "ubioru" tekstu, od leadu do śródtytułu
• Twój lead musi być jak wejście smoka :) Oto 7 „haczyków" na czytelnika
• Ostatni akapit: background, podsumowanie czy poetycka puenta?
• Narzędzia do mapowania myśli, które ułatwią Ci stworzenie planu
Jak pisać bardziej interesujące i angażujące artykuły
• Nie mów mi, że księżyc świeci; pokaż mi błysk światła na szkle!
• Jak znaleźć oryginalne kąty, które przyciągnąć uwagę Twojego czytelnika
• Dlaczego technika „Bomba Prawdy" trafia do czytelnika w ułamku sekundy
• 3 dynamiczne gatunki dziennikarskie, które czytelnicy lubią najbardziej
• Gdzie znaleźć i jak dobierać ciekawe zdjęcia i ilustracje do tekstu?
• 5 narzędzi, które pomogą Ci w fotoedycji i wygenerują dla Ciebie ilustracje
Jak pisać w stylu konwersacyjnym, który pozwala na nawiązanie bliższego kontaktu z czytelnikiem
• Dlaczego styl konwersacyjny jest dziś najbardziej popularny
• Styl konwersacyjny to nie luźna pogaduszka, lecz zaplanowana i przemyślana technika pisania
• Jakich słów i zwrotów używać w stylu konwersacyjnym
• Pisz dla jednej, konkretnej osoby, nie dla abstrakcyjnej grupy docelowej
• Sztuka zadawania pytań, które nadają tekstowi dynamiki i autentyczności
Ćwiczenia
Metoda Hamburgera pozwoli Ci zbudować solidną i przekonującą argumentację, akapit po akapicie
• Dlaczego metoda Hamburgera jest tak skuteczna
• Jak budować akapit, zdanie po zdaniu
• Sprawdzone techniki „podkręcania" akapitów
• Kiedy ludzie wierzą, że jakiś wniosek jest prawdziwy, łatwiej uwierzą w argumenty, które go wspierają
• Gotowy schemat na perswazyjny artykuł do zastosowania od razu
Ćwiczenia
Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - specjalista
w zakresie mediów, komunikacji, marketingu i transformacji cyfrowej.
Jest konsultantem, coachem, prelegentem i trenerem od ponad 20 lat w
Polsce, Francji i Szwajcarii. Przez 18 lat kierował agencją content
marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji
Revsquare, obecnie Pentalog.
*Klienci w Polsce m. in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, PKO BP, TPSA i
Orange, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo - Smirnoff Black, Jeronimo
Martins Polska, Pepsi-Cola...
*Klienci za granicą: Dziennik „Ouest-France" (Francja), Hachette
(Francja), Edipresse (Szwajcaria), Easy Fairs (Belgia, Hiszpania,
Szwajcaria, Wielka Brytania)...
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Français de Presse w Paryżu) i
sowietolog (Institut d'Etudes Politiques „Sciences Po" w Paryżu).
Rozpoczął swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien
de Paris" i „Le Figaro"). Był korespondentem mediów francuskich, w tym
„Le Parisien" i Radio France Internationale, dyrektorem
polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa - Europejskie
Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L'Ecole Supérieure
de Journalisme de Lille, jednej największych szkół dziennikarstwa w
Europie.
W trakcie szkolenia przewidziane są dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa
Cena udziału w jednym szkoleniu: 680,00 zł netto (+23% VAT) od osoby,
Cena udziału w dwóch szkoleniach: 1300,00 zł netto (+23% VAT) od osoby,
obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia
Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40/60 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony
Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia
Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506
W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann |
|
tel. 91 489 64 55 |
Dorota Biskupska
|
|
tel. 91 466 90 97 |
Małgorzata Pawelec
|
|
tel. 91 434 29 79 |