Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

promocja, marketing, poligrafia

« powrót
Warsztaty dla specjalistów PR: Jak pisać artykuły i informacje prasowe w erze smartfona i mediów społecznościowych, jak pisać ciekawe, oryginalne i angażujące artykuły i informacje prasowe
Zapisz się na szkolenie
termin szkolenia 27 i 28 lutego 2023 r.
czas trwania szkolenia godz. 9.00 -15.00
(w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa)

Twoje artykuły i informacje prasowe rzadko trafiają na czołówkę mediów? Wpadasz w pułapkę pisania „laurek"? Godzinami cyzelujesz swoje teksty, którym nie udaje się przebić w erze smartfona, Facebooka i Tik Toka? To szkolenie jest dla Ciebie. Poznasz na nim najlepsze i sprawdzone techniki mistrzów hipnotycznego copywritingu, storytellingu i dziennikarstwa, które wzbogacą Twój warsztat piarowca, uatrakcyjnią Twoje teksty i - co najważniejsze - przyciągną czytelników

Program szkolenia Jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie w erze smartfona, mediów społecznościowych i sztucznej inteligencji

Myśl jak Twój czytelnik: Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie i w mediach społecznościowych
• Co zmieniły w nas smartfony i media społecznościowe
• Infootyłość: Kiedy bogactwo informacji powoduje ubóstwo uwagi
• Dlaczego prawie wszyscy jesteśmy uzależnieni od SMS-ów, Facebooka i Google'a
• Jak konsumują treści Zetki, Millenialsi, kobiety, mężczyźni, menedżerowie i seniorzy
• Te dwie gazety Polacy czytają od deski do deski
• Dlaczego wideo i snack-content biją dziś rekordy oglądalności
• Już 10% treści jest tworzonych w internecie przez sztuczną inteligencję. Tylko mało kto o tym wie

10 najskuteczniejszych technik i tricków jak pisać krótkie, ciekawe i angażujące artykuły
• Sprawdzone tricki dziennikarzy, copywriterów i magików social media
• Technika kątów jest kluczowa, bo pozwala trafić precyzyjnie w kręgi zainteresowania czytelników
• Te techniki dziennikarstwa wizualnego, hipnotycznego copywritingu i storytellingu uatrakcyjnią Twoje artykuły, wpisy i zajawki w mediach społecznościowych
• Jak wykorzystać narzędzia sztucznej inteligencji do znajdywania tematów i do pisania artykułów i wpisów w mediach społecznościowych

10 najlepszych narzędzi sztucznej inteligencji, które pomogą Ci w szybkim tworzeniu atrakcyjnych treści (i nie tylko)
• Dzięki tym narzędziom zaoszczędzisz nawet 16 godz. tygodniowo. Zleć sztucznej inteligencji (AI) research, pisanie tekstów, szukanie lub stworzenie ilustracji, optymalizację treści pod kątem wyszukiwarek i wiele innych rzeczy
• Jeśli nie znalazłeś jeszcze pomysłu na temat artykułu, te narzędzia AI zrobią to za Ciebie
• Generatory tekstów, które same piszą leady, akapity, a nawet całe artykuły na zadane przez Ciebie tematy
• Twoje zdjęcia są zbyt ciemne, a tło psuje cały efekt? Ten automat AI obrobi Twoje zdjęcia bez narzekania na deadline
• Szukasz ilustracji do tekstu? Zleć to generatorowi grafik. W kilka minut stworzy Ci... setki obrazów

Jak pisać dynamiczne leady, które zachęcą do przeczytania artykułu
• 5 zasad pisania leadów artykułów newsowych i magazynowych - tricki i techniki mistrzów
• 5 gotowych i sprawdzonych schematów na atrakcyjny lead i zajawki do zastosowania od zaraz
• Sprawdzone techniki „podkręcania" leadów i zajawek tekstów
• Najczęściej popełniane błędy 

Ćwiczenia

Jak tworzyć magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika
• Ludzie czytają tytuły 8 razy częściej niż tekst. Ale rzadko w nie klikają...
• Sekrety skutecznych tytułów - tricki i techniki mistrzów
• 5 gotowych i sprawdzonych schematów na atrakcyjny tytuł
• Sprawdzone i zaskakująco proste techniki „podkręcania" tytułów
• Czy popełniasz te błędy?

Ćwiczenia


Program szkolenia Jak zaplanować i napisać artykuł i informację prasową, akapit po akapicie, stosując najlepsze techniki copywritingu i storytellingu

10 najskuteczniejszych formuł copywriterskich, które możesz od razu zastosować na zasadzie kopiuj - wklej
• Tych etapów pisania tekstów copywriterskich nie możesz pominąć
• Język korzyści - technika perswazji skupiona na korzyściach
• Jak argumentować do mężczyzn, a co działa na kobiety?
• Strach, nadzieja i miłość - trzy dźwignie, które dobrzy copywriterzy opanowali do perfekcji
• Gotowe schematy do zastosowania od razu
• Bonus: 5 najlepszych narzędzi online wykorzystujących sztuczną inteligencję do pisania tekstów

5 rodzajów planów artykułów i informacji prasowych na każdą okazję
• 7 sposobów jak zacząć pisać kiedy kartka czysta, a w głowie masz pustkę
• 5 rzeczy, które musisz wiedzieć o Twoim czytelniku zanim zaczniesz pisać
• Budowa artykułu: 7 elementów "ubioru" tekstu, od leadu do śródtytułu
• Twój lead musi być jak wejście smoka :) Oto 7 „haczyków" na czytelnika
• Ostatni akapit: background, podsumowanie czy poetycka puenta?
• Narzędzia do mapowania myśli, które ułatwią Ci stworzenie planu

Jak pisać bardziej interesujące i angażujące artykuły
• Nie mów mi, że księżyc świeci; pokaż mi błysk światła na szkle!
• Jak znaleźć oryginalne kąty, które przyciągnąć uwagę Twojego czytelnika
• Dlaczego technika „Bomba Prawdy" trafia do czytelnika w ułamku sekundy
• 3 dynamiczne gatunki dziennikarskie, które czytelnicy lubią najbardziej
• Gdzie znaleźć i jak dobierać ciekawe zdjęcia i ilustracje do tekstu?
• 5 narzędzi, które pomogą Ci w fotoedycji i wygenerują dla Ciebie ilustracje

Jak pisać w stylu konwersacyjnym, który pozwala na nawiązanie bliższego kontaktu z czytelnikiem
• Dlaczego styl konwersacyjny jest dziś najbardziej popularny
• Styl konwersacyjny to nie luźna pogaduszka, lecz zaplanowana i przemyślana technika pisania
• Jakich słów i zwrotów używać w stylu konwersacyjnym
• Pisz dla jednej, konkretnej osoby, nie dla abstrakcyjnej grupy docelowej
• Sztuka zadawania pytań, które nadają tekstowi dynamiki i autentyczności

Ćwiczenia

Metoda Hamburgera pozwoli Ci zbudować solidną i przekonującą argumentację, akapit po akapicie
• Dlaczego metoda Hamburgera jest tak skuteczna
• Jak budować akapit, zdanie po zdaniu
• Sprawdzone techniki „podkręcania" akapitów
• Kiedy ludzie wierzą, że jakiś wniosek jest prawdziwy, łatwiej uwierzą w argumenty, które go wspierają
• Gotowy schemat na perswazyjny artykuł do zastosowania od razu 

Ćwiczenia


Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - specjalista w zakresie mediów, komunikacji, marketingu i transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, coachem, prelegentem i trenerem od ponad 20 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii. Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog.
*Klienci w Polsce m. in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, PKO BP, TPSA i Orange, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo - Smirnoff Black, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola...
*Klienci za granicą: Dziennik „Ouest-France" (Francja), Hachette (Francja), Edipresse (Szwajcaria), Easy Fairs (Belgia, Hiszpania, Szwajcaria, Wielka Brytania)...
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Français de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d'Etudes Politiques „Sciences Po" w Paryżu). Rozpoczął swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris" i „Le Figaro"). Był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa - Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L'Ecole Supérieure de Journalisme de Lille, jednej największych szkół dziennikarstwa w Europie.

W trakcie szkolenia przewidziane są dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa

Cena udziału w jednym szkoleniu: 680,00 zł netto (+23% VAT) od osoby,
Cena udziału w dwóch szkoleniach: 1300,00 zł netto (+23% VAT) od osoby,
obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe 
w wersji elektronicznej
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40/60 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony

Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia 
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia

Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT 
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Dorota Biskupska
  tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec
  tel. 91 434 29 79

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)