Program szkolenia:
1. Jak wykorzystać storytelling, by komunikować w ciekawy sposób i bardziej zaangażować odbiorców
• Ludzie lubią historie. Wejdź na wyższy poziom, wykorzystując w tekstach hollywoodzkie techniki opowiadania historii
• Zasada „Show, don't tell"
• 6 sześć archetypów historii, które możesz wykorzystać w swojej komunikacji
• Storytelling pokazuje, nie tłumaczy. Dlatego jest tak skuteczny
• Storytelling wizualny, czyli opowiadanie historii przy pomocy obrazów, jest prostsze niż myślisz
• ChatGPT pomoże Ci na każdym etapie procesu tworzenia treści
• Gotowe schematy storytellingowe do zastosowania od razu
2. Jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie artykuł lub informację prasową, od pierwszego do ostatniego zdania
• Sprawdzone techniki i tricki dziennikarzy i copywriterów
• 7 etapów pisania tekstu: od planu do puenty i tytułu
• Jak pisać dynamiczne leady, które zachęcą do przeczytania artykułu
• Jak tworzyć magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika
• 7 środków stylistycznych i retorycznych, które pomogą pokazać emocje w tekście
• Metoda Hamburgera pozwoli Ci zbudować solidną i przekonującą argumentację, akapit po akapicie
• Czy popełniasz te błędy?
3. 7 najskuteczniejszych formuł copywriterskich opartych na psychologii i emocji, które możesz od razu zastosować na zasadzie kopiuj - wklej
• Tego etapu pisania tekstów copywriterskich nie możesz pominąć
• Język korzyści - technika perswazji skupiona na korzyściach
• Techniki hipnotycznego copywritingu, które uatrakcyjnią Twoje artykuły i informacje prasowe
• Jak pisać skuteczne Call To Action
• Gotowe formuły copywriterskie do zastosowania od razu
• Pracuj z ChatemGPT na bazie gotowych formuł copywriterskich. Rezultat Cię zaskoczy
4. 20 najlepszych narzędzi i aplikacji sztucznej inteligencji do wykorzystania w Public Relations
• Co to jest sztuczna inteligencja (SI) i jak działa
• Dzięki tym narzędziom SI zaoszczędzisz nawet 16 godz. tygodniowo
• Te narzędzia SI pomogą Ci na każdym etapie procesu tworzenia treści, od planu do puenty i tytułu
• Generatory tekstów, które same piszą tytuły, leady, akapity, a nawet całe artykuły na zadane przez Ciebie tematy
• 10 rzeczy, których sztuczna inteligencja nie potrafi (jeszcze) zrobić
5. Jak rozmawiać z ChatemGPT: 12 promptów, dzięki którym uzyskasz najlepsze merytorycznie odpowiedzi
• Prompt Engeneering: Jak skutecznie rozmawiać z ChatemGPT
• Komunikacja z ChatemGPT oparta na „promptach", tzn. poleceniach
• 5 typów promptów na każdą okazję
• ChatGPT jest tak inteligentny, jak prompty i kontekst, które mu przekazujesz
• 10 czasowników, dzięki którym ChatGPT najlepiej zrozumie, co ma dla Ciebie zrobić
• Analiza 12 gotowych wzorów promptów do zastosowania od razu na zasadzie kopiuj-wklej
6. Praktyczne ćwiczenia
Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - specjalista
w zakresie mediów, komunikacji, marketingu i transformacji cyfrowej.
Jest konsultantem, coachem, prelegentem i trenerem od ponad 20 lat w
Polsce, Francji i Szwajcarii. Przez 18 lat kierował agencją content
marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji
Revsquare, obecnie Pentalog.
*Klienci w Polsce m. in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, PKO BP, TPSA i
Orange, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo - Smirnoff Black, Jeronimo
Martins Polska, Pepsi-Cola...
*Klienci za granicą: Dziennik „Ouest-France" (Francja), Hachette
(Francja), Edipresse (Szwajcaria), Easy Fairs (Belgia, Hiszpania,
Szwajcaria, Wielka Brytania)...
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Français de Presse w Paryżu) i
sowietolog (Institut d'Etudes Politiques „Sciences Po" w Paryżu).
Rozpoczął swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien
de Paris" i „Le Figaro"). Był korespondentem mediów francuskich, w tym
„Le Parisien" i Radio France Internationale, dyrektorem
polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa - Europejskie
Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L'Ecole Supérieure
de Journalisme de Lille, jednej największych szkół dziennikarstwa w
Europie.
Cena szkolenia: 680,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe