Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

promocja, marketing, poligrafia

« powrót
Jak wykorzystać ChataGPT w pisaniu i w komunikacji Public Relations
Zapisz się na szkolenie
termin szkolenia 23 maja 2023 r.
czas trwania szkolenia godz. 9.00 -15.00
(w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa)

Umiejętność tworzenia treści przy użyciu narzędzi sztucznej inteligencji staje się jednym z kluczowych czynników sukcesu w komunikacji piarowej. Kto szybciej zrozumie algorytmy i opanuje ich język - zwiększy swoją efektywność, zaoszczędzi swój czas, energię i pieniądze. Dzięki temu szybciej i skuteczniej zbudujesz pozytywny wizerunek swojej instytucji.
To szkolenie da Ci wszystkie klucze do optymalnego wykorzystania ChataGPT i opanowania tego niesamowicie potężnego narzędzia w komunikacji. Zatrudnij sztuczną inteligencję do pracy, będziesz zaskoczony tym co potrafi zrobić dla Ciebie i Twojej organizacji.

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie
• Rzecznicy prasowi
• Pracownicy działów informacji i public relations, biur promocji, biur prasowych i informacyjnych w firmach, organizacjach i w administracji publicznej
• Pracownicy agencji Public Relations, agencji interaktywnych i social media
• Autorzy tekstów piarowych, informacji prasowych, artykułów i wpisów w mediach społecznościowych.

Czego się nauczysz
• Zrozumiesz jak działa sztuczna inteligencja, co potrafi, a czego nie potrafi zrobić
• Zobaczysz co to jest Chat GPT, jakie są jego zalety i wady
• Poznasz 20 najlepszych narzędzi i aplikacji sztucznej inteligencji do wykorzystania w Public Relations
• Nauczysz się jak wykorzystać storytelling, by komunikować w ciekawy sposób i bardziej zaangażować odbiorców
• Opanujesz techniki pisania artykułów lub informacji prasowej w krótki, zwięźły i ciekawy sposób
• Poznasz 7 najskuteczniejszych formuł copywriterskich opartych na psychologii i emocji, które możesz od razu zastosować na zasadzie kopiuj - wklej.

Program szkolenia:

1. Jak wykorzystać storytelling, by komunikować w ciekawy sposób i bardziej zaangażować odbiorców
   • Ludzie lubią historie. Wejdź na wyższy poziom, wykorzystując w tekstach hollywoodzkie techniki opowiadania historii
   • Zasada „Show, don't tell"
   • 6 sześć archetypów historii, które możesz wykorzystać w swojej komunikacji
   • Storytelling pokazuje, nie tłumaczy. Dlatego jest tak skuteczny
   • Storytelling wizualny, czyli opowiadanie historii przy pomocy obrazów, jest prostsze niż myślisz
   • ChatGPT pomoże Ci na każdym etapie procesu tworzenia treści
   • Gotowe schematy storytellingowe do zastosowania od razu

2. Jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie artykuł lub informację prasową, od pierwszego do ostatniego zdania
   • Sprawdzone techniki i tricki dziennikarzy i copywriterów
   • 7 etapów pisania tekstu: od planu do puenty i tytułu
   • Jak pisać dynamiczne leady, które zachęcą do przeczytania artykułu
   • Jak tworzyć magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika
   • 7 środków stylistycznych i retorycznych, które pomogą pokazać emocje w tekście
   • Metoda Hamburgera pozwoli Ci zbudować solidną i przekonującą argumentację, akapit po akapicie
   • Czy popełniasz te błędy?

3. 7 najskuteczniejszych formuł copywriterskich opartych na psychologii i emocji, które możesz od razu zastosować na zasadzie kopiuj - wklej
   • Tego etapu pisania tekstów copywriterskich nie możesz pominąć
   • Język korzyści - technika perswazji skupiona na korzyściach
   • Techniki hipnotycznego copywritingu, które uatrakcyjnią Twoje artykuły i informacje prasowe
   • Jak pisać skuteczne Call To Action
   • Gotowe formuły copywriterskie do zastosowania od razu
   • Pracuj z ChatemGPT na bazie gotowych formuł copywriterskich. Rezultat Cię zaskoczy

4. 20 najlepszych narzędzi i aplikacji sztucznej inteligencji do wykorzystania w Public Relations
   • Co to jest sztuczna inteligencja (SI) i jak działa
   • Dzięki tym narzędziom SI zaoszczędzisz nawet 16 godz. tygodniowo
   • Te narzędzia SI pomogą Ci na każdym etapie procesu tworzenia treści, od planu do puenty i tytułu
   • Generatory tekstów, które same piszą tytuły, leady, akapity, a nawet całe artykuły na zadane przez Ciebie tematy
   • 10 rzeczy, których sztuczna inteligencja nie potrafi (jeszcze) zrobić 

5. Jak rozmawiać z ChatemGPT: 12 promptów, dzięki którym uzyskasz najlepsze merytorycznie odpowiedzi
   • Prompt Engeneering: Jak skutecznie rozmawiać z ChatemGPT
   • Komunikacja z ChatemGPT oparta na „promptach", tzn. poleceniach
   • 5 typów promptów na każdą okazję
   • ChatGPT jest tak inteligentny, jak prompty i kontekst, które mu przekazujesz
   • 10 czasowników, dzięki którym ChatGPT najlepiej zrozumie, co ma dla Ciebie zrobić
   • Analiza 12 gotowych wzorów promptów do zastosowania od razu na zasadzie kopiuj-wklej 

6. Praktyczne ćwiczenia


Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - specjalista w zakresie mediów, komunikacji, marketingu i transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, coachem, prelegentem i trenerem od ponad 20 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii. Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog.
*Klienci w Polsce m. in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, PKO BP, TPSA i Orange, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo - Smirnoff Black, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola...
*Klienci za granicą: Dziennik „Ouest-France" (Francja), Hachette (Francja), Edipresse (Szwajcaria), Easy Fairs (Belgia, Hiszpania, Szwajcaria, Wielka Brytania)...
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Français de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d'Etudes Politiques „Sciences Po" w Paryżu). Rozpoczął swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris" i „Le Figaro"). Był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa - Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L'Ecole Supérieure de Journalisme de Lille, jednej największych szkół dziennikarstwa w Europie.

Cena szkolenia: 680,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
-
uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe 
w wersji elektronicznej
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony

Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia 
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia

Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT 
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Dorota Biskupska
  tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec
  tel. 91 434 29 79

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)