Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

promocja, marketing, poligrafia

« powrót
Jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie - najskuteczniejsze techniki i sekrety zawodowych dziennikarzy, copywriterów i magików od SEO
Zapisz się na szkolenie
termin szkolenia 27 marca 2023 r.
czas trwania szkolenia godz. 9.00 -15.00
(w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa)

Adresaci:

  • Osoby pracujące w działach komunikacji, marketingu i public relations w firmach, instytucjach i organizacjach
  • Specjaliści Social Media i Content Marketing
  • Dziennikarze, redaktorzy (dzienniki, tygodniki, portale internetowe, radio, telewizja)
  • Dziennikarze firmowi (magazyny firmowe, internet, intranet, newslettery...)
  • Blogerzy i copywriterzy

Program szkolenia

Myśl jak Twój czytelnik: jak ludzie konsumują treści w internecie
      - Jak smartfony i media społecznościowe zmieniły sposób w jaki konsumujemy treści: artykuły, e-maile, prezentacje, wideo etc.

      - Koncentracja uwagi - 8 sek. O 1 sek. mniej niż u czerwonej rybki
      - 2 główne trendy: micro-treści i Visual Storytelling
      - Dlaczego ludzie wolą podzielić się artykułem, niż go przeczytać
      - 3 klucze do zrozumienia odbiorcy ery Facebooka i Whatsappa

12 zasad jak pisać, by być widzianym i czytanym w internecie
      - Najskuteczniejsze techniki i tricki dziennikarzy oraz copywriterów
      - Struktura artykułu prasowego: od tytułu do puenty
      - Jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie
     
- 3 sposoby na wizualizację tekstu
      - Metoda Benjamina Franklina pomoże Ci polepszyć Twój styl

10 technik i tricków SEO, by dobrze pozycjonować się w Google
      - Poznaj główne i aktualne parametry algorytmu Google
      - Jakie teksty są dziś najbardziej wartościowe dla Google
      - Czy długość tekstu ma znaczenie dla dobrego SEO?
      - 5 narzędzi, które warto poznać, by być skuteczniejszym w SEO

Jak pisać leady, które zachęcą do czytania tekstu (1/2)

      - 5 sposobów jak napisać dobry lead, czyli pierwszy akapit tekstu
      - 6 gotowych i sprawdzonych schematów na wciągający lead
      - Proste i zaskakująco skuteczne techniki „podkręcania" leadów

Jak pisać leady, które zachęcą do czytania tekstu (2/2)

Jak pisać magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika
      - 80% czytelników czyta tylko tytuły tekstów. I rzadko w nie klika
      - 7 sposobów na tytuł, który przyciągnie Google i internautów
      - 5 gotowych i sprawdzonych schematów na atrakcyjny tytuł
      - Techniki „podkręcania" tytułów


Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - specjalista w zakresie mediów, komunikacji, marketingu i transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, coachem, prelegentem i trenerem od ponad 20 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii. Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog.
*Klienci w Polsce m. in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, PKO BP, TPSA i Orange, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo - Smirnoff Black, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola...
*Klienci za granicą: Dziennik „Ouest-France" (Francja), Hachette (Francja), Edipresse (Szwajcaria), Easy Fairs (Belgia, Hiszpania, Szwajcaria, Wielka Brytania)...
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Français de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d'Etudes Politiques „Sciences Po" w Paryżu). Rozpoczął swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris" i „Le Figaro"). Był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa - Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L'Ecole Supérieure de Journalisme de Lille, jednej największych szkół dziennikarstwa w Europie.

Cena szkolenia: 680,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe 
w wersji elektronicznej
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony

Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia 
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia

Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT 
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Dorota Biskupska
  tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec
  tel. 91 434 29 79

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)