Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

promocja, marketing, poligrafia

« powrót
Jak pisać ciekawe teksty i wpisy oraz sprytnie tworzyć micro-content, by przebić się w mediach społecznościowych
Zapisz się na szkolenie
termin szkolenia 22 lutego 2023 r.
czas trwania szkolenia godz. 9.00 -15.00
(w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa)

Chcesz pozyskać nowych fanów i skuteczniej komunikować w mediach społecznościowych? Prowadzenie profilu na Facebooku i Linkedinie zajmuje Ci za dużo czasu? To szkolenie pomoże Ci znaleźć odpowiedni język i styl dostosowany do Twojej firmy lub organizacji i zwiększyć zasięgi w mediach społecznościowych. Poznasz nie tylko sprawdzone techniki i tricki social media managerów i copywriterów, ale też sposoby na tworzenie mikro-treści, które biją rekordy we wszystkich mediach społecznościowych. Ten praktyczny kurs nauczy Cię też jak zaoszczędzić czas i sprytnie prowadzić profile w mediach społecznościowych w 30 minut dziennie.

Program szkolenia

Trendy w mediach społecznościowych w 2023 roku, które trzeba poznać i zrozumieć, by skuteczniej komunikować i pozyskiwać nowych fanów i followersów
     • Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie i w mediach społecznościowych
     • Web 4.0: Internet przedmiotów i sztuczna inteligencja
     • Generowanie obrazów przez sztuczną inteligencję. To prostsze niż myślisz - opiszesz zdjęcie, a SI zrobi resztę
     • TikTok to najszybciej rosnąca platforma dla młodych Millenialsów, dla pokolenia Z i Alfa, ale też świetne narzędzie dla małych i średnich firm oraz instytucji
     • Dlaczego wideo i snack-content biją dziś rekordy oglądalności i dominują w social media
     • Podcasty podbijają sieci społecznościowe
     • Nano-influencerzy i Micro-influencerzy weszli do głównego nurtu

Social Media Copywriting: 10 najskuteczniejszych technik i tricków, dzięki którym przebijesz się na Facebooku, Twitterze, Instagramie i LinkedInie

     • Ludzie lubią historie. Wejdź na wyższy poziom, wykorzystując w tekstach techniki z Hollywoodu
     • 5 najlepszych narzędzi online wykorzystujących sztuczną inteligencję do pisania tekstów: artykuły, zajawki, posty w social media...
     • Strach, nadzieja i miłość - trzy dźwignie, które dobrzy copywriterzy opanowali do perfekcji
     • Dopasuj styl i techniki pisania postów do Facebooka, Twittera, Instagrama i LinkedIna
     • Techniki tworzenia treści typu „edutainment", który jest coraz bardziej popularny
     • Poznaj sekrety hipnotycznego copywritingu

7 sposobów, aby ogarnąć prowadzenie kont w mediach społecznościowych w 30 minut dziennie
     • Prowadzenie kont w social media marketing może zająć Ci cały dzień, jeśli popełnisz te błędy
     • Te sieci społecznościowe dadzą Ci najwyższy i najszybszy zwrot z inwestycji. Skoncentruj się na nich
     • Kiedy najlepiej publikować treści w wybranych mediach społecznościowych
     • 5 najskuteczniejszych narzędzi do zarządzania kontami w social media
     • Jak planować i skutecznie wykorzystywać Content Calendar. Online czy w Excelu?

10 technik recyklingu treści, dzięki którym sprytnie zaoszczędzisz czas i pieniądze
     • Poznaj zasady recyklingu treści, czyli jak tworzyć materiał jeden raz, a później przerabiać go i promować na różne sposoby i w różnych mediach społecznościowych
     • Jak wykorzystać technikę content curation do wzmocnienia pozycjonowania SEO?
     • Ta technika linkowania „do przodu" spodoba się czytelnikom i Googlowi
     • Konwertuj cytaty z tekstu, albo nawet całe teksty na wizuale. Oto trzy proste sposoby jak to zrobić

Niesamowita popularność mikro-treści (Snack Content)

     • Dlaczego treści Snack Content, czyli „przystawki", są tak popularne
     • 10 najbardziej popularnych formatów mikro-treści
     • Czy Snack Content ma tylko generować krótkotrwałe emocje?
     • 5 korzyści z mikro-treści dla firm i organizacji
     • Jak TikTok rewolucjonizuje Video Storytelling i czego można się od niego nauczyć 

Jak pisać w stylu konwersacyjnym, który pozwala na nawiązanie bliższego kontaktu z czytelnikiem
     • Styl konwersacyjny to nie luźna pogaduszka, lecz zaplanowana i przemyślana technika pisania
     • Pisz dla jednej, konkretnej osoby, nie dla abstrakcyjnej grupy docelowej
     • Techniki storytellingu, czyli opowiadania historii, które są przekonujące, pobudzają zmysły i wywołują emocje
     • Sztuka zadawania pytań, które nadają tekstowi dynamiki i autentyczności
     • 5 technik jak pisać prosto, krótko i zwięźle

Ćwiczenia


Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - specjalista w zakresie mediów, komunikacji, marketingu i transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, coachem, prelegentem i trenerem od ponad 20 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii. Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog.
*Klienci w Polsce m. in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, PKO BP, TPSA i Orange, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo - Smirnoff Black, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola...
*Klienci za granicą: Dziennik „Ouest-France" (Francja), Hachette (Francja), Edipresse (Szwajcaria), Easy Fairs (Belgia, Hiszpania, Szwajcaria, Wielka Brytania)...
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Français de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d'Etudes Politiques „Sciences Po" w Paryżu). Rozpoczął swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris" i „Le Figaro"). Był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa - Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L'Ecole Supérieure de Journalisme de Lille, jednej największych szkół dziennikarstwa w Europie.

Cena szkolenia: 680,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe 
w wersji elektronicznej
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony

Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia 
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia

Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT 
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Dorota Biskupska
  tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec
  tel. 91 434 29 79

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)