termin szkolenia 22 lutego 2023 r.
czas trwania szkolenia godz. 9.00 -15.00 (w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa)
Chcesz pozyskać nowych fanów i skuteczniej komunikować w mediach społecznościowych? Prowadzenie profilu na Facebooku i Linkedinie zajmuje Ci za dużo czasu? To szkolenie pomoże Ci znaleźć odpowiedni język i styl dostosowany do Twojej firmy lub organizacji i zwiększyć zasięgi w mediach społecznościowych. Poznasz nie tylko sprawdzone techniki i tricki social media managerów i copywriterów, ale też sposoby na tworzenie mikro-treści, które biją rekordy we wszystkich mediach społecznościowych. Ten praktyczny kurs nauczy Cię też jak zaoszczędzić czas i sprytnie prowadzić profile w mediach społecznościowych w 30 minut dziennie.
Program szkolenia
Trendy w mediach społecznościowych w 2023 roku, które trzeba poznać i zrozumieć, by skuteczniej komunikować i pozyskiwać nowych fanów i followersów
• Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie i w mediach społecznościowych
• Web 4.0: Internet przedmiotów i sztuczna inteligencja
• Generowanie obrazów przez sztuczną inteligencję. To prostsze niż myślisz - opiszesz zdjęcie, a SI zrobi resztę
• TikTok to najszybciej rosnąca platforma dla młodych Millenialsów, dla pokolenia Z i Alfa, ale też świetne narzędzie dla małych i średnich firm oraz instytucji
• Dlaczego wideo i snack-content biją dziś rekordy oglądalności i dominują w social media
• Podcasty podbijają sieci społecznościowe
• Nano-influencerzy i Micro-influencerzy weszli do głównego nurtu
Social Media Copywriting: 10 najskuteczniejszych technik i tricków, dzięki którym przebijesz się na Facebooku, Twitterze, Instagramie i LinkedInie
• Ludzie lubią historie. Wejdź na wyższy poziom, wykorzystując w tekstach techniki z Hollywoodu
• 5 najlepszych narzędzi online wykorzystujących sztuczną inteligencję do pisania tekstów: artykuły, zajawki, posty w social media...
• Strach, nadzieja i miłość - trzy dźwignie, które dobrzy copywriterzy opanowali do perfekcji
• Dopasuj styl i techniki pisania postów do Facebooka, Twittera, Instagrama i LinkedIna
• Techniki tworzenia treści typu „edutainment", który jest coraz bardziej popularny
• Poznaj sekrety hipnotycznego copywritingu
7 sposobów, aby ogarnąć prowadzenie kont w mediach społecznościowych w 30 minut dziennie
• Prowadzenie kont w social media marketing może zająć Ci cały dzień, jeśli popełnisz te błędy
• Te sieci społecznościowe dadzą Ci najwyższy i najszybszy zwrot z inwestycji. Skoncentruj się na nich
• Kiedy najlepiej publikować treści w wybranych mediach społecznościowych
• 5 najskuteczniejszych narzędzi do zarządzania kontami w social media
• Jak planować i skutecznie wykorzystywać Content Calendar. Online czy w Excelu?
10 technik recyklingu treści, dzięki którym sprytnie zaoszczędzisz czas i pieniądze
• Poznaj zasady recyklingu treści, czyli jak tworzyć materiał jeden raz, a później przerabiać go i promować na różne sposoby i w różnych mediach społecznościowych
• Jak wykorzystać technikę content curation do wzmocnienia pozycjonowania SEO?
• Ta technika linkowania „do przodu" spodoba się czytelnikom i Googlowi
• Konwertuj cytaty z tekstu, albo nawet całe teksty na wizuale. Oto trzy proste sposoby jak to zrobić
Niesamowita popularność mikro-treści (Snack Content)
• Dlaczego treści Snack Content, czyli „przystawki", są tak popularne
• 10 najbardziej popularnych formatów mikro-treści
• Czy Snack Content ma tylko generować krótkotrwałe emocje?
• 5 korzyści z mikro-treści dla firm i organizacji
• Jak TikTok rewolucjonizuje Video Storytelling i czego można się od niego nauczyć
Jak pisać w stylu konwersacyjnym, który pozwala na nawiązanie bliższego kontaktu z czytelnikiem
• Styl konwersacyjny to nie luźna pogaduszka, lecz zaplanowana i przemyślana technika pisania
• Pisz dla jednej, konkretnej osoby, nie dla abstrakcyjnej grupy docelowej
• Techniki storytellingu, czyli opowiadania historii, które są przekonujące, pobudzają zmysły i wywołują emocje
• Sztuka zadawania pytań, które nadają tekstowi dynamiki i autentyczności
• 5 technik jak pisać prosto, krótko i zwięźle
Ćwiczenia
Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - specjalista
w zakresie mediów, komunikacji, marketingu i transformacji cyfrowej.
Jest konsultantem, coachem, prelegentem i trenerem od ponad 20 lat w
Polsce, Francji i Szwajcarii. Przez 18 lat kierował agencją content
marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji
Revsquare, obecnie Pentalog.
*Klienci w Polsce m. in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, PKO BP, TPSA i
Orange, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo - Smirnoff Black, Jeronimo
Martins Polska, Pepsi-Cola...
*Klienci za granicą: Dziennik „Ouest-France" (Francja), Hachette
(Francja), Edipresse (Szwajcaria), Easy Fairs (Belgia, Hiszpania,
Szwajcaria, Wielka Brytania)...
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Français de Presse w Paryżu) i
sowietolog (Institut d'Etudes Politiques „Sciences Po" w Paryżu).
Rozpoczął swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien
de Paris" i „Le Figaro"). Był korespondentem mediów francuskich, w tym
„Le Parisien" i Radio France Internationale, dyrektorem
polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa - Europejskie
Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L'Ecole Supérieure
de Journalisme de Lille, jednej największych szkół dziennikarstwa w
Europie.
Cena szkolenia: 680,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)
Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony
Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia
Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506
W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann |
|
tel. 91 489 64 55 |
Dorota Biskupska
|
|
tel. 91 466 90 97 |
Małgorzata Pawelec
|
|
tel. 91 434 29 79 |