Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

promocja, marketing, poligrafia

« powrót
Jak kreatywnie i skutecznie komunikować i promować się w internecie (przy ograniczonym budżecie)
Zapisz się na szkolenie
termin szkolenia 13 kwietnia 2023 r.
czas trwania szkolenia godz. 9.00 -15.00
(w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa)

Kiedy gospodarka zwalnia, inflacja rośnie, a widmo recesji wisi w powietrzu, firmy tną wydatki na promocję
i na marketing. Jeśli nie masz zasobów finansowych Elona Muska (Tesla, SpaceX), Jeffa Bezosa (Amazon) czy Dietricha Mateschitza (Red Bull), musisz być sprytniejszy i bardziej kreatywny. Jak prowadzić komunikację marketingową i promować się z mini-budżetem? Co można zrobić samemu tanim kosztem, albo nawet za darmo? Jak inni marketerzy radzą sobie w kryzysie? Poznasz na tym interaktywnym szkoleniu najlepsze techniki mistrzów cyfrowego marketingu, copywritingu i magików od SEO, które wzbogacą Twój warsztat. I zobaczysz jak znaleźć pomysły, napisać teksty lub stworzyć wideo dzięki sztucznej inteligencji.
To inspirujące szkolenie doda Ci skrzydeł!
 
Adresaci
• Specjaliści ds. komunikacji, marketingu i public relations w urzędach, instytucjach i organizacjach
• Wszystkie osoby piszące teksty dla urzędów, instytucji i organizacji
• Marketingowcy, brand managerowie
• Specjaliści social media i content marketing
• Dziennikarze, copywriterzy, blogerzy

 

Program szkolenia

10 trendów w marketingu na 2023 rok: co się zmieni, na co czekamy, a co już się skończyło
• Sztuczna inteligencja to największy hit 2023 roku
• Mobile-First Marketing: Wszystko, co musisz o tym wiedzieć w pigułce
• Wideo, wideo i jeszcze więcej wideo. Nie tylko na TikToku
• Odpowiedzialność społeczna to już nie mini-trend. Nawet małe firmy surfują na tej fali
• Mega, mikro czy nanoinfluencerzy?
• Dlaczego Content Marketing i Inboud Marketing są ciągle na topie

Content Marketing: 20 niskobudżetowych pomysłów marketingowych dla Twojej firmy. Niektóre Cię zaskoczą
• Dlaczego ponad 80% marketerów stosuje Content Marketing
• Video Marketing: Explainer, poradnik-wyliczanka czy wideoklip z tablicą - dopasuj rodzaj wideo do Twoich możliwości i oczekiwań Twoich klientów
• Połącz te działania Public Relations i Inbound Marketing, by skuteczniej budować wizerunek i pozyskać klientów
• Content Marketing: Co można, a czego nie można zrobić własnymi siłami. Konkretne przykłady
• Techniki recyklingu treści - twórz jeden materiał i wykorzystuj go wiele razy na różne sposoby. Zaoszczędzisz czas i pieniądze
• Niesamowita popularność mikro-treści (Snack Content)

SEO: 7 technik i tricków magików od pozycjonowania stron, by zdobywać wysokie pozycje w Google
• Po pierwsze, zrozumieć algorytm Google
• 7 elementów treści, które analizuje algorytm Google
• Znajdź słowa kluczowe, których najczęściej używają Twoi klienci
• Linki, śródtytuły, formatowanie - czy to wystarczy? Już nie wystarczy
• Pisać teksty krótkie czy długie?
• Jak sprytnie tworzyć materiały do "Futured Snippets"

Sztuczna Inteligencja: 10 najlepszych narzędzi AI, które pomogą Ci znaleźć pomysły, napisać teksty lub stworzyć wideo
• Dzięki tym narzędziom zaoszczędzisz nawet 16 godz. tygodniowo. Zleć sztucznej inteligencji (AI) research, pisanie tekstów, szukanie lub stworzenie ilustracji, optymalizację treści pod kątem wyszukiwarek i wiele innych rzeczy
• Jeśli nie znalazłeś pomysłu na temat artykułu lub wideo, te narzędzia AI zrobią to za Ciebie
• Generatory tekstów, które same piszą Ci leady, akapity, a nawet całe artykuły
• Szukasz ilustracji do tekstu? Zleć to generatorowi grafik. W kilka minut stworzy Ci... setki obrazów
• Te narzędzia AI stworzą wideo z awatarem na bazie Twojego tekstu

Ebook: Jak zbudować pozycję eksperta i przyciągnąć klientów za pomocą atrakcyjnych poradników
• Zbuduj pozycję eksperta w swojej dziedzinie dzięki ebookom. To prostsze niż myślisz
• Jak to robią inni? Konkretne przykłady
• Jak znaleźć pomysł na ebook, który wyróżni Twoją firmę lub organizację i przyciągnie nowych klientów
• 3 techniki i tricki, by tworzyć atrakcyjne ebooki szybko i praktycznie bez kosztów
• Wypróbuj już dziś te sprawdzone strategie marketingowych do promocji ebooków
• Stwórz film o swoim ebooku

Ćwiczenia

Social Media Marketing: Te niskobudżetowe pomysły, techniki i tricki pomogą Ci w mediach społecznościowych
• Jak z małym budżetem skutecznie komunikować i promować się w mediach społecznościowych
• Linkedin, Facebook czy Instagram? A może Tiktok i Youtube? Która platforma jest najlepsza dla Twojej firmy/instytucji
• Dopasuj styl i techniki pisania postów do Facebooka, Twitter, Instagrama i Linkedina
• Technika kalendarza: Zaplanuj z góry swoje posty najpierw na tydzień, a później na miesiąc
• Visual Storytelling: Wejdź na wyższy poziom, wykorzystując techniki opowiadania historii przy pomocy obrazów
• Poznaj sekrety hipnotycznego copywritingu
• 5 narzędzi online, które pomogą Ci w zarządzaniu profilami w mediach społecznościowych

Ćwiczenia


Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - specjalista w zakresie mediów, komunikacji, marketingu i transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, coachem, prelegentem i trenerem od ponad 20 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii. Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog.
*Klienci w Polsce m. in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, PKO BP, TPSA i Orange, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo - Smirnoff Black, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola...
*Klienci za granicą: Dziennik „Ouest-France" (Francja), Hachette (Francja), Edipresse (Szwajcaria), Easy Fairs (Belgia, Hiszpania, Szwajcaria, Wielka Brytania)...
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Français de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d'Etudes Politiques „Sciences Po" w Paryżu). Rozpoczął swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris" i „Le Figaro"). Był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa - Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L'Ecole Supérieure de Journalisme de Lille, jednej największych szkół dziennikarstwa w Europie.

Cena szkolenia: 680,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe 
w wersji elektronicznej
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony

Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia 
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia

Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT 
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Dorota Biskupska
  tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec
  tel. 91 434 29 79

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)