termin szkolenia 13 kwietnia 2023 r.
czas trwania szkolenia godz. 9.00 -15.00 (w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa)
Kiedy gospodarka zwalnia, inflacja rośnie, a widmo recesji wisi w powietrzu, firmy tną wydatki na promocję
i na marketing. Jeśli nie masz zasobów finansowych Elona Muska (Tesla, SpaceX), Jeffa Bezosa (Amazon) czy Dietricha Mateschitza (Red Bull), musisz być sprytniejszy i bardziej kreatywny. Jak prowadzić komunikację marketingową i promować się z mini-budżetem? Co można zrobić samemu tanim kosztem, albo nawet za darmo? Jak inni marketerzy radzą sobie w kryzysie? Poznasz na tym interaktywnym szkoleniu najlepsze techniki mistrzów cyfrowego marketingu, copywritingu i magików od SEO, które wzbogacą Twój warsztat. I zobaczysz jak znaleźć pomysły, napisać teksty lub stworzyć wideo dzięki sztucznej inteligencji.
To inspirujące szkolenie doda Ci skrzydeł!
Adresaci
• Specjaliści ds. komunikacji, marketingu i public relations w urzędach, instytucjach i organizacjach
• Wszystkie osoby piszące teksty dla urzędów, instytucji i organizacji
• Marketingowcy, brand managerowie
• Specjaliści social media i content marketing
• Dziennikarze, copywriterzy, blogerzy
Program szkolenia
10 trendów w marketingu na 2023 rok: co się zmieni, na co czekamy, a co już się skończyło
• Sztuczna inteligencja to największy hit 2023 roku
• Mobile-First Marketing: Wszystko, co musisz o tym wiedzieć w pigułce
• Wideo, wideo i jeszcze więcej wideo. Nie tylko na TikToku
• Odpowiedzialność społeczna to już nie mini-trend. Nawet małe firmy surfują na tej fali
• Mega, mikro czy nanoinfluencerzy?
• Dlaczego Content Marketing i Inboud Marketing są ciągle na topie
Content Marketing: 20 niskobudżetowych pomysłów marketingowych dla Twojej firmy. Niektóre Cię zaskoczą
• Dlaczego ponad 80% marketerów stosuje Content Marketing
• Video Marketing: Explainer, poradnik-wyliczanka czy wideoklip z
tablicą - dopasuj rodzaj wideo do Twoich możliwości i oczekiwań Twoich
klientów
• Połącz te działania Public Relations i Inbound Marketing, by skuteczniej budować wizerunek i pozyskać klientów
• Content Marketing: Co można, a czego nie można zrobić własnymi siłami. Konkretne przykłady
• Techniki recyklingu treści - twórz jeden materiał i wykorzystuj go wiele razy na różne sposoby. Zaoszczędzisz czas i pieniądze
• Niesamowita popularność mikro-treści (Snack Content)
SEO: 7 technik i tricków magików od pozycjonowania stron, by zdobywać wysokie pozycje w Google
• Po pierwsze, zrozumieć algorytm Google
• 7 elementów treści, które analizuje algorytm Google
• Znajdź słowa kluczowe, których najczęściej używają Twoi klienci
• Linki, śródtytuły, formatowanie - czy to wystarczy? Już nie wystarczy
• Pisać teksty krótkie czy długie?
• Jak sprytnie tworzyć materiały do "Futured Snippets"
Sztuczna Inteligencja: 10 najlepszych narzędzi AI, które pomogą Ci znaleźć pomysły, napisać teksty lub stworzyć wideo
• Dzięki tym narzędziom zaoszczędzisz nawet 16 godz. tygodniowo. Zleć
sztucznej inteligencji (AI) research, pisanie tekstów, szukanie lub
stworzenie ilustracji, optymalizację treści pod kątem wyszukiwarek i
wiele innych rzeczy
• Jeśli nie znalazłeś pomysłu na temat artykułu lub wideo, te narzędzia AI zrobią to za Ciebie
• Generatory tekstów, które same piszą Ci leady, akapity, a nawet całe artykuły
• Szukasz ilustracji do tekstu? Zleć to generatorowi grafik. W kilka minut stworzy Ci... setki obrazów
• Te narzędzia AI stworzą wideo z awatarem na bazie Twojego tekstu
Ebook: Jak zbudować pozycję eksperta i przyciągnąć klientów za pomocą atrakcyjnych poradników
• Zbuduj pozycję eksperta w swojej dziedzinie dzięki ebookom. To prostsze niż myślisz
• Jak to robią inni? Konkretne przykłady
• Jak znaleźć pomysł na ebook, który wyróżni Twoją firmę lub organizację i przyciągnie nowych klientów
• 3 techniki i tricki, by tworzyć atrakcyjne ebooki szybko i praktycznie bez kosztów
• Wypróbuj już dziś te sprawdzone strategie marketingowych do promocji ebooków
• Stwórz film o swoim ebooku
Ćwiczenia
Social Media Marketing: Te niskobudżetowe pomysły, techniki i tricki pomogą Ci w mediach społecznościowych
• Jak z małym budżetem skutecznie komunikować i promować się w mediach społecznościowych
• Linkedin, Facebook czy Instagram? A może Tiktok i Youtube? Która platforma jest najlepsza dla Twojej firmy/instytucji
• Dopasuj styl i techniki pisania postów do Facebooka, Twitter, Instagrama i Linkedina
• Technika kalendarza: Zaplanuj z góry swoje posty najpierw na tydzień, a później na miesiąc
• Visual Storytelling: Wejdź na wyższy poziom, wykorzystując techniki opowiadania historii przy pomocy obrazów
• Poznaj sekrety hipnotycznego copywritingu
• 5 narzędzi online, które pomogą Ci w zarządzaniu profilami w mediach społecznościowych
Ćwiczenia
Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - specjalista
w zakresie mediów, komunikacji, marketingu i transformacji cyfrowej.
Jest konsultantem, coachem, prelegentem i trenerem od ponad 20 lat w
Polsce, Francji i Szwajcarii. Przez 18 lat kierował agencją content
marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji
Revsquare, obecnie Pentalog.
*Klienci w Polsce m. in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, PKO BP, TPSA i
Orange, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo - Smirnoff Black, Jeronimo
Martins Polska, Pepsi-Cola...
*Klienci za granicą: Dziennik „Ouest-France" (Francja), Hachette
(Francja), Edipresse (Szwajcaria), Easy Fairs (Belgia, Hiszpania,
Szwajcaria, Wielka Brytania)...
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Français de Presse w Paryżu) i
sowietolog (Institut d'Etudes Politiques „Sciences Po" w Paryżu).
Rozpoczął swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien
de Paris" i „Le Figaro"). Był korespondentem mediów francuskich, w tym
„Le Parisien" i Radio France Internationale, dyrektorem
polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa - Europejskie
Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L'Ecole Supérieure
de Journalisme de Lille, jednej największych szkół dziennikarstwa w
Europie.
Cena szkolenia: 680,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)
Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony
Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia
Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506
W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann |
|
tel. 91 489 64 55 |
Dorota Biskupska
|
|
tel. 91 466 90 97 |
Małgorzata Pawelec
|
|
tel. 91 434 29 79 |