Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

promocja, marketing, poligrafia

« powrót
Jak wykorzystać sztuczną inteligencję i ChataGPT w marketingu
Zapisz się na szkolenie
termin szkolenia 23 listopada 2023 r.
czas trwania szkolenia godz. 9.00-15.00
(w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa)
• Umiejętność wykorzystania sztucznej inteligencji i ChataGPT jest jednym z kluczowych czynników sukcesu w marketingu cyfrowym. Kto szybciej opanuje język algorytmów, ten zwiększy swoją efektywność i przewagę konkurencyjną, zaoszczędzi czas, energię i pieniądze.
• Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli okazję zdobyć wiedzę na temat tego, czym jest ChatGPT, jak działa i jakie są jego zastosowania w marketingu i copywritingu. Poznają nowe narzędzia SI, które będą mogli od razu wykorzystać w swojej codziennej pracy.
• Będą mieli możliwość poznania technik tworzenia promptów, czyli formułowanie poleceń dla ChataGPT, dzięki którym uzyskają odpowiedzi na wysokim poziomie merytorycznym.
• Zatrudnij sztuczną inteligencję do pracy, będziesz zaskoczony tym co potrafi zrobić dla Ciebie i dla Twojej firmy.

Dla kogo skierowane jest szkolenie
1. Specjaliści w zakresie marketingu, copywritingu, komunikacji i mediów społecznościowych, którzy chcą poznać możliwości SI i ChataGPT w tworzeniu atrakcyjnych i angażujących treści tekstowych, wizualnych i wideo.
2. Twórców treści i specjalistów w zakresie Content Marketingu, którzy chcą poszerzyć swoje umiejętności o wykorzystanie narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, aby generować szybciej atrakcyjne teksty, materiały wizualne lub wideo.
3. Osób zainteresowanych nowymi technologiami i chcących zrozumieć, jak narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, takie jak ChatGPT, wpływają na marketing i komunikację, w szczególności na tworzenie treści atrakcyjnych dla konkretnych grup docelowych.

Korzyści dla uczestników
1. Zdobycie nowych umiejętności: Szkolenie umożliwi uczestnikom szkolenia zdobycie nowych umiejętności z zakresu wykorzystania sztucznej inteligencji i ChataGPT w marketingu. Ta wiedza będzie wartościowym atutem dla ich kariery zawodowej.
2. Efektywniejsza praca: Dzięki szkoleniu, uczestnicy szkolenia będą mogli ograniczyć liczbę mozolnych, powtarzalnych zadań i zyskać czas na realizowanie kreatywnych pomysłów i zdobywanie nowych klientów. Będą w stanie skuteczniej komunikować się z ChatemGPT, co przyczyni się do zwiększenia efektywności pracy. Będą generować treści szybko i precyzyjnie, oszczędzając czas i energię. To pozwoli im skoncentrować się na innych priorytetach i zadaniach.
3. Zwiększenie kreatywności: Szkolenie może pomóc Uczestnikom  rozwijać swoją kreatywność w zakresie tworzenia treści. Nauczą się, jak wykorzystać ChatGPT jako narzędzie wspomagające, które może dostarczyć inspiracji i pomysłów na angażujące teksty.
4. Zwiększenie wszechstronności: Uczestnictwo w szkoleniu pozwoli na zdobycie umiejętności korzystania z ChataGPT w różnych kontekstach. Uczestnicy będą mogli wykorzystać te umiejętności w komunikacji z klientami, tworzeniu treści marketingowych czy obsłudze mediów społecznościowych.
5. Podniesienie wartości zawodowej: Zdobycie umiejętności korzystania z ChataGPT i wykorzystywania sztucznej inteligencji w komunikacji marketingowej może podnieść wartość zawodową uczestników.

Program szkolenia:

Nowa gorączka złota. Dlaczego wszyscy chcą dziś mieć sztuczną inteligencję?
• Czym jest sztuczna inteligencja (SI)
• Szał na chatboty: Microsoft ma Bing Chata, Google Barda, a Open Ai - ChataGPT
• Ograniczenia ChataGPT: 10 rzeczy, których SI (jeszcze) nie potrafi zrobić
• Dlaczego ChatGPT może kłamać i „halucynować"
• Jak sztuczna inteligencja zmieni marketing, copywriting, storytelling i public relations
• Korzyści, wyzwania i ryzyka związane z wykorzystaniem SI w marketingu i copywritingu

30 rzeczy, które SI może zrobić dla marketerów i copywriterów
• Dzięki SI możesz zaoszczędzić nawet 16 godzin tygodniowo
• Jak zapewnić ChatowiGPT dostęp do aktualnych informacji i ominąć jego ograniczenia
• Research, brainstorming, Content Marketing, SEO, Grafika i wideo - ChatGPT pomoże Ci na każdym etapie Twojej pracy
• Generowanie spersonalizowanych, atrakcyjnych i przekonujących wiadomości e-mail
• Jak sztuczna inteligencja może pomóc w storytellingu
• Zleć SI pisanie artykułów, wpisów w social media, tekstów do newslettera, tworzenie prezentacji i grafik, materiałów wideo i wiele innych rzeczy

35 najlepszych narzędzi i aplikacji SI do wykorzystania w marketingu i w copywritingu
• Narzędzia SI, które pomogą Ci na każdym etapie Twojej pracy w marketingu, copywritingu i w grafice
• Generatory tekstów i pomysłów - piszą zdania, akapity, tytuły, wpisy w social media i całe artykuły
• Te aplikacje napiszą Ci scenariusz filmików na TikToka, scena po scenie
• Generatory text to voice, text to image, text to video
• Rynek aplikacji dla Chroma, Binga i ChataGPT jest dziś jak rynek aplikacji dla smartfonów
• Wtyczki są najlepszą rzeczą jaka przytrafiła się ChatowiGPT. Skorzystaj z nich już teraz!
• 10 genialnych wtyczek ChataGPT dla marketingu

Odkryj niesamowite możliwości ChataGPT
• Aż 92% osób nie potrafi wykorzystać możliwości ChataGPT
• Czym jest, a czym nie jest ChatGPT
• 20 funkcji, jakie oferuje ChatGPT. Niektóre Cię zaskoczą
• Zalety i słabości ChataGPT
• 5 błędów, które popełniasz pracjąc z chatemGPT i jak je naprawić

Jak rozmawiać z ChatemGPT: im lepszy prompt, tym lepsza odpowiedź
• Komunikacja z ChatemGPT oparta na promptach, tzn. poleceniach
• Co to jest Prompt Engeneering
• Im bardziej szczegółowy będzie Twój prompt, tym bardziej szczegółowa będzie odpowiedź ChataGPT
• 6 rodzajów promptów
• 10 zasad jak rozmawiać z ChatemGPT
• Metoda AKTIF na prompt idealny
• 10 gotowych wzorów promptów dla marketerów do zastosowania od razu na zasadzie kopiuj-wklej

AI Copywriting: jak wykreować, zaplanować i napisać angażujące artykuły, teksty do newsletterów lub wpisy do mediów społecznościowych we współpracy z ChatemGPT
• Czym jest "AI Copywriting" i jak go skutecznie wykorzystać w marketingu
• Pracuj z ChatemGPT na bazie tych pięciu gotowych formuł copywriterskich. Rezultat Cię zaskoczy
• Sprawdzone schematy do zastosowania w artykułach i wpisach w social media
• Jak tworzyć prompty copywriterskie, które zrozumie ChatGPT
• Zapytaj ChataGPT o Call To Action do każdego wpisu
• 10 gotowych promptów copywriterskich, które zwiększą liczbę kliknięć i konwersji na Twojej stronie internetowej, w reklamach, e-mailach i nie tylko

Ćwiczenia

Dyskusja i podsumowanie szkolenia


Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - specjalista w zakresie mediów, komunikacji, marketingu i transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, coachem, prelegentem i trenerem od ponad 20 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii. Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog.
*Klienci w Polsce m. in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, PKO BP, TPSA i Orange, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo - Smirnoff Black, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola...
*Klienci za granicą: Dziennik „Ouest-France" (Francja), Hachette (Francja), Edipresse (Szwajcaria), Easy Fairs (Belgia, Hiszpania, Szwajcaria, Wielka Brytania)...
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Français de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d'Etudes Politiques „Sciences Po" w Paryżu). Rozpoczął swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris" i „Le Figaro"). Był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa - Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L'Ecole Supérieure de Journalisme de Lille, jednej największych szkół dziennikarstwa w Europie.

Cena szkolenia: 690,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
-
uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe 
w wersji elektronicznej
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony

Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia 
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia

Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT 
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Dorota Biskupska
  tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec
  tel. 91 434 29 79

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)