Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

promocja, marketing, poligrafia

« powrót
Jak wykorzystać sztuczną inteligencję i ChataGPT w komunikacji w podmiotach administracji publicznej
Zapisz się na szkolenie
termin szkolenia 6 grudnia 2023 r.
czas trwania szkolenia godz. 9.00-15.00
(w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa)
• Umiejętność szybkiego tworzenia atrakcyjnych treści przy użyciu narzędzi sztucznej inteligencji (SI) staje się jednym z kluczowych czynników sukcesu w komunikacji administracji publicznej
• Kto szybciej zrozumie algorytmy i opanuje ich język  zwiększy swoją efektywność, zaoszczędzi swój czas, energię i pieniądze
• To szkolenie da Ci wszystkie klucze do optymalnego wykorzystania ChataGPT na każdym etapie komunikacji, promocji i budowania pozytywnego wizerunku Twojej instytucji
• Zatrudnij sztuczną inteligencję do pracy, będziesz zaskoczony tym co potrafi zrobić dla Ciebie i Twojej organizacji
• Szkolenie nie wymaga się żadnego wcześniejszego doświadczenia w zakresie SI

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie
• Wójtowie, burmistrzowie, prezydenci miast
• Rzecznicy
• Pracownicy administracji rządowej, samorządowej
• Pracownicy biur promocji, biur prasowych i informacyjnych w gminach i miastach
• Autorzy tekstów w wewnętrznym przepływie informacji, tekstów administracyjnych, informacji prasowych, artykułów i wpisów w mediach społecznościowych

Czego nauczysz się na tym szkoleniu
• Zrozumiesz, jak działa sztuczna inteligencja, co potrafi, a czego nie potrafi zrobić
• Poznasz wyzwania i ryzyka związane z wykorzystaniem SI w administracji publicznej
• Poznasz listę 30 najważniejszych narzędzi i aplikacji SI, które mogą usprawnić Twoją pracę
• Nauczysz się wykorzystywać SI i Chata GPT na (prawie) każdym etapie Twojej pracy
• Nauczysz się języka „czatowego" i technik formułowania promptów, co pozwoli Ci skutecznie rozmawiać z ChatemGPT

Program szkolenia:

Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie i w mediach społecznościowych
• Co zmieniły w nas smartfony, media społecznościowe i ChatGPT
• Jak konsumują treści Zetki, Millenialsi, kobiety, mężczyźni, menedżerowie i seniorzy
• Social media dziś: drugie życie Linkedina, Facebook dla starszych, a TikTok dla Zetek?
• Te dwie gazety Polacy czytają od deski do deski
• Wojna o newsy: influencerzy przejmują stery od dziennikarzy
• Dlaczego wideo i snack-content biją dziś rekordy oglądalności

7 sprawdzonych technik, by skutecznie pisać i komunikować w administracji publicznej
• Jak wykorzystać storytelling, by komunikować w ciekawy sposób i bardziej zaangażować odbiorców
• Technika kątów jest kluczowa, bo pozwala trafić precyzyjnie w kręgi zainteresowania czytelników
• Jak pisać dynamiczne leady, które zachęcą do przeczytania artykułu lub notatki prasowej
• Jak tworzyć magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika
• Czy popełniasz te błędy?

3 najskuteczniejsze formuły copywriterskie oparte na psychologii, które możesz od razu zastosować na zasadzie kopiuj-wklej
• Copywriting to kluczowa umiejętność w marketingu, promocji i public relations
• Jak pisać językiem korzyści dla odbiorcy
• Techniki hipnotycznego copywritingu, które przyciągną uwagę i uatrakcyjnią Twoje teksty
• Jak pisać skuteczne Call To Action
• Gotowe formuły copywriterskie do zastosowania od razu
• Pracuj z ChatemGPT na bazie gotowych formuł copywriterskich. Rezultat Cię zaskoczy

Nowa gorączka złota. Dlaczego wszyscy chcą dziś mieć sztuczną inteligencję?
• Czym jest, a czym nie jest sztuczna inteligencja
• Szał na chatboty: Microsoft ma Bing Chat, Google Barda, a Open AI - Chata GPT
• Ograniczenia ChataGPT: ChatGPT może kłamać i „halucynować"
• 10 rzeczy, których SI (jeszcze) nie potrafi zrobić
• Tylko nie mów mojemu szefowi, że korzystam z ChataGPT!
• Komu SI zabierze pracę?

25 rzeczy, które sztuczna inteligencja i ChatGPT mogą zrobić dla Ciebie
• Dzięki SI możesz zaoszczędzić nawet 16 godzin tygodniowo
• ChatGPT pomoże Ci na każdym etapie procesu tworzenia treści i komunikacji w Twojej instytucji
• Jak wykorzystać SI w marketingu, promocji i komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej i w mediach społecznościowych: zleć SI pisanie tekstów, wpisów w social media, maili, streszczenia raportów, książek i PDF-ów, tworzenie tekstów wystąpień publicznych, prezentacji, wideo i wiele innych rzeczy

20 najlepszych narzędzi i aplikacji SI do wykorzystania w komunikacji, promocji i marketingu w administracji publicznej
• Narzędzia SI, które pomogą Ci na każdym etapie Twojej pracy
• Generatory tekstów i pomysłów - piszą zdania, akapity, tytuły, wpisy w social media i całe artykuły
• Te aplikacje napiszą Ci scenariusz filmików na YouTube i TikToka, scena po scenie
• Generatory obrazów i aplikacje, które przyśpieszą i usprawnią obróbkę zdjęć
• Rynek aplikacji dla Chrome, Binga i ChataGPT jest dziś jak rynek aplikacji dla smartfonów

Jak rozmawiać z chatem GPT: im lepszy prompt, tym lepsza odpowiedź
• Komunikacja z ChatemGPT oparta na promptach, tzn. poleceniach
• 6 rodzajów promptów
• 12 zasad jak rozmawiać z ChatemGPT
• Metoda AKTIF na prompt idealny
• 30 gotowych wzorów promptów do zastosowania od razu na zasadzie kopiuj-wklej

Praktyczne ćwiczenia

Podsumowanie i Q&A


Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - specjalista w zakresie mediów, komunikacji, marketingu i transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, coachem, prelegentem i trenerem od ponad 20 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii. Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog.
*Klienci w Polsce m. in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, PKO BP, TPSA i Orange, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo - Smirnoff Black, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola...
*Klienci za granicą: Dziennik „Ouest-France" (Francja), Hachette (Francja), Edipresse (Szwajcaria), Easy Fairs (Belgia, Hiszpania, Szwajcaria, Wielka Brytania)...
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Français de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d'Etudes Politiques „Sciences Po" w Paryżu). Rozpoczął swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris" i „Le Figaro"). Był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa - Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L'Ecole Supérieure de Journalisme de Lille, jednej największych szkół dziennikarstwa w Europie.

Cena szkolenia: 690,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
-
uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe 
w wersji elektronicznej
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony

Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia 
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia

Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT 
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Dorota Biskupska
  tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec
  tel. 91 434 29 79

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)