termin szkolenia 6 grudnia 2023 r.
czas trwania szkolenia godz. 9.00-15.00 (w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa)
• Umiejętność szybkiego tworzenia atrakcyjnych treści przy użyciu narzędzi sztucznej inteligencji (SI) staje się jednym z kluczowych czynników sukcesu w komunikacji administracji publicznej
• Kto szybciej zrozumie algorytmy i opanuje ich język zwiększy swoją efektywność, zaoszczędzi swój czas, energię i pieniądze
• To szkolenie da Ci wszystkie klucze do optymalnego wykorzystania ChataGPT na każdym etapie komunikacji, promocji i budowania pozytywnego wizerunku Twojej instytucji
• Zatrudnij sztuczną inteligencję do pracy, będziesz zaskoczony tym co potrafi zrobić dla Ciebie i Twojej organizacji
• Szkolenie nie wymaga się żadnego wcześniejszego doświadczenia w zakresie SI
Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie
• Wójtowie, burmistrzowie, prezydenci miast
• Rzecznicy
• Pracownicy administracji rządowej, samorządowej
• Pracownicy biur promocji, biur prasowych i informacyjnych w gminach i miastach
• Autorzy tekstów w wewnętrznym przepływie informacji, tekstów administracyjnych, informacji prasowych, artykułów i wpisów w mediach społecznościowych
Czego nauczysz się na tym szkoleniu
• Zrozumiesz, jak działa sztuczna inteligencja, co potrafi, a czego nie potrafi zrobić
• Poznasz wyzwania i ryzyka związane z wykorzystaniem SI w administracji publicznej
• Poznasz listę 30 najważniejszych narzędzi i aplikacji SI, które mogą usprawnić Twoją pracę
• Nauczysz się wykorzystywać SI i Chata GPT na (prawie) każdym etapie Twojej pracy
• Nauczysz się języka „czatowego" i technik formułowania promptów, co pozwoli Ci skutecznie rozmawiać z ChatemGPT
Program szkolenia:
Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie i w mediach społecznościowych
• Co zmieniły w nas smartfony, media społecznościowe i ChatGPT
• Jak konsumują treści Zetki, Millenialsi, kobiety, mężczyźni, menedżerowie i seniorzy
• Social media dziś: drugie życie Linkedina, Facebook dla starszych, a TikTok dla Zetek?
• Te dwie gazety Polacy czytają od deski do deski
• Wojna o newsy: influencerzy przejmują stery od dziennikarzy
• Dlaczego wideo i snack-content biją dziś rekordy oglądalności
7 sprawdzonych technik, by skutecznie pisać i komunikować w administracji publicznej
• Jak wykorzystać storytelling, by komunikować w ciekawy sposób i bardziej zaangażować odbiorców
• Technika kątów jest kluczowa, bo pozwala trafić precyzyjnie w kręgi zainteresowania czytelników
• Jak pisać dynamiczne leady, które zachęcą do przeczytania artykułu lub notatki prasowej
• Jak tworzyć magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika
• Czy popełniasz te błędy?
3 najskuteczniejsze formuły copywriterskie oparte na psychologii, które możesz od razu zastosować na zasadzie kopiuj-wklej
• Copywriting to kluczowa umiejętność w marketingu, promocji i public relations
• Jak pisać językiem korzyści dla odbiorcy
• Techniki hipnotycznego copywritingu, które przyciągną uwagę i uatrakcyjnią Twoje teksty
• Jak pisać skuteczne Call To Action
• Gotowe formuły copywriterskie do zastosowania od razu
• Pracuj z ChatemGPT na bazie gotowych formuł copywriterskich. Rezultat Cię zaskoczy
Nowa gorączka złota. Dlaczego wszyscy chcą dziś mieć sztuczną inteligencję?
• Czym jest, a czym nie jest sztuczna inteligencja
• Szał na chatboty: Microsoft ma Bing Chat, Google Barda, a Open AI - Chata GPT
• Ograniczenia ChataGPT: ChatGPT może kłamać i „halucynować"
• 10 rzeczy, których SI (jeszcze) nie potrafi zrobić
• Tylko nie mów mojemu szefowi, że korzystam z ChataGPT!
• Komu SI zabierze pracę?
25 rzeczy, które sztuczna inteligencja i ChatGPT mogą zrobić dla Ciebie
• Dzięki SI możesz zaoszczędzić nawet 16 godzin tygodniowo
• ChatGPT pomoże Ci na każdym etapie procesu tworzenia treści i komunikacji w Twojej instytucji
• Jak wykorzystać SI w marketingu, promocji i komunikacji wewnętrznej,
zewnętrznej i w mediach społecznościowych: zleć SI pisanie tekstów,
wpisów w social media, maili, streszczenia raportów, książek i PDF-ów,
tworzenie tekstów wystąpień publicznych, prezentacji, wideo i wiele
innych rzeczy
20 najlepszych narzędzi i aplikacji SI do wykorzystania w komunikacji, promocji i marketingu w administracji publicznej
• Narzędzia SI, które pomogą Ci na każdym etapie Twojej pracy
• Generatory tekstów i pomysłów - piszą zdania, akapity, tytuły, wpisy w social media i całe artykuły
• Te aplikacje napiszą Ci scenariusz filmików na YouTube i TikToka, scena po scenie
• Generatory obrazów i aplikacje, które przyśpieszą i usprawnią obróbkę zdjęć
• Rynek aplikacji dla Chrome, Binga i ChataGPT jest dziś jak rynek aplikacji dla smartfonów
Jak rozmawiać z chatem GPT: im lepszy prompt, tym lepsza odpowiedź
• Komunikacja z ChatemGPT oparta na promptach, tzn. poleceniach
• 6 rodzajów promptów
• 12 zasad jak rozmawiać z ChatemGPT
• Metoda AKTIF na prompt idealny
• 30 gotowych wzorów promptów do zastosowania od razu na zasadzie kopiuj-wklej
Praktyczne ćwiczenia
Podsumowanie i Q&A
Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - specjalista
w zakresie mediów, komunikacji, marketingu i transformacji cyfrowej.
Jest konsultantem, coachem, prelegentem i trenerem od ponad 20 lat w
Polsce, Francji i Szwajcarii. Przez 18 lat kierował agencją content
marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji
Revsquare, obecnie Pentalog.
*Klienci w Polsce m. in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, PKO BP, TPSA i
Orange, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo - Smirnoff Black, Jeronimo
Martins Polska, Pepsi-Cola...
*Klienci za granicą: Dziennik „Ouest-France" (Francja), Hachette
(Francja), Edipresse (Szwajcaria), Easy Fairs (Belgia, Hiszpania,
Szwajcaria, Wielka Brytania)...
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Français de Presse w Paryżu) i
sowietolog (Institut d'Etudes Politiques „Sciences Po" w Paryżu).
Rozpoczął swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien
de Paris" i „Le Figaro"). Był korespondentem mediów francuskich, w tym
„Le Parisien" i Radio France Internationale, dyrektorem
polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa - Europejskie
Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L'Ecole Supérieure
de Journalisme de Lille, jednej największych szkół dziennikarstwa w
Europie.
Cena szkolenia: 690,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)
Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony
Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia
Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506
W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann |
|
tel. 91 489 64 55 |
Dorota Biskupska
|
|
tel. 91 466 90 97 |
Małgorzata Pawelec
|
|
tel. 91 434 29 79 |