Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

promocja, marketing, poligrafia

« powrót
Jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie w erze smartfona, mediów społecznościowych i sztucznej inteligencji
Zapisz się na szkolenie
termin szkolenia 14 lutego 2024 r.
czas trwania szkolenia godz. 9.00-15.00
(w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa)
Twoje artykuły i informacje prasowe rzadko trafiają na czołówkę mediów? Wpadasz w pułapkę pisania „laurek"? Godzinami cyzelujesz swoje teksty, którym nie udaje się przebić w erze smartfona, Facebooka i TikToka? To jest szkolenie dla piarowców. Poznasz na nim najlepsze i sprawdzone techniki mistrzów copywritingu i dziennikarstwa, które wzbogacą Twój warsztat piarowca, uatrakcyjnią Twoje teksty i - co najważniejsze - przyciągną czytelników

Program szkolenia

Myśl jak Twój czytelnik: Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie i w mediach społecznościowych
• Co zmieniły w nas smartfony i media społecznościowe
• Infootyłość: Kiedy bogactwo informacji powoduje ubóstwo uwagi
• Dlaczego prawie wszyscy jesteśmy uzależnieni od SMS-ów, Facebooka i Google'a
• Jak konsumują treści Zetki, Millenialsi, kobiety, mężczyźni, menedżerowie i seniorzy
• Te dwie gazety Polacy czytają od deski do deski
• Dlaczego wideo i snack-content biją dziś rekordy oglądalności
• Już 10% treści jest tworzonych w internecie przez sztuczną inteligencję. Tylko mało kto o tym wie

10 najskuteczniejszych technik i tricków jak pisać krótkie, ciekawe i angażujące artykuły
• Sprawdzone tricki dziennikarzy, copywriterów i magików social media
• Technika kątów jest kluczowa, bo pozwala trafić precyzyjnie w kręgi zainteresowania czytelników
• Te techniki dziennikarstwa wizualnego, hipnotycznego copywritingu i storytellingu uatrakcyjnią Twoje artykuły, wpisy i zajawki w mediach społecznościowych
• Jak wykorzystać narzędzia sztucznej inteligencji do znajdywania tematów i do pisania artykułów i wpisów w mediach społecznościowych

10 najlepszych narzędzi sztucznej inteligencji, które pomogą Ci w szybkim tworzeniu atrakcyjnych treści (i nie tylko)
• Dzięki tym narzędziom zaoszczędzisz nawet 16 godz. tygodniowo. Zleć sztucznej inteligencji (AI) research, pisanie tekstów, szukanie lub stworzenie ilustracji, optymalizację treści pod kątem wyszukiwarek i wiele innych rzeczy
• Jeśli nie znalazłeś jeszcze pomysłu na temat artykułu, te narzędzia AI zrobią to za Ciebie
• Generatory tekstów, które same piszą leady, akapity, a nawet całe artykuły na zadane przez Ciebie tematy
• Twoje zdjęcia są zbyt ciemne, a tło psuje cały efekt? Ten automat AI obrobi Twoje zdjęcia bez narzekania na deadline
• Szukasz ilustracji do tekstu? Zleć to generatorowi grafik. W kilka minut stworzy Ci... setki obrazów

Jak pisać dynamiczne leady, które zachęcą do przeczytania artykułu
• 5 zasad pisania leadów artykułów newsowych i magazynowych - tricki i techniki mistrzów
• 5 gotowych i sprawdzonych schematów na atrakcyjny lead i zajawki do zastosowania od zaraz
• Sprawdzone techniki „podkręcania" leadów i zajawek tekstów
• Najczęściej popełniane błędy 

Ćwiczenia

Jak tworzyć magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika
• Ludzie czytają tytuły 8 razy częściej niż tekst. Ale rzadko w nie klikają...
• Sekrety skutecznych tytułów - tricki i techniki mistrzów
• 5 gotowych i sprawdzonych schematów na atrakcyjny tytuł
• Sprawdzone i zaskakująco proste techniki „podkręcania" tytułów
• Czy popełniasz te błędy?

Ćwiczenia


Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - specjalista w zakresie generatywnej sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji, copywritingu i storytellingu, marketingu i transformacji cyfrowej. Konsultant, coach i trener od 25 lat (Polska, Francja, Szwajcaria, Bułgaria, Rumunia, Litwa...). Pracował z ponad 600 firmami, w tym z 7 z 10 największych w Polsce, z ponad 200 mediami i ponad 80 uczelniami wyższymi.

Cena szkolenia: 720,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe 
w wersji elektronicznej
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony

Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia 
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia

Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT 
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Dorota Biskupska
  tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec
  tel. 91 434 29 79

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)