Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

promocja, marketing, poligrafia

« powrót
Kreacja reklamowa - jak zaprojektować grafiki zgodnie z prawem
Zapisz się na szkolenie
termin szkolenia 14 października 2024 r.
czas trwania szkolenia godz. 9.30-14.30 (w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 20 minutowa)

Program szkolenia:

1. Prawo autorskie
    • konsekwencje naruszania praw autorskich
    • katalog praw autorskich
    • pozyskiwanie grafik z internetu - jak analizować regulaminy i licencje serwisów stockowych oraz aplikacji
    • definicja komercyjnego użytku
    • na co zwracać uwagę, zawierając umowy o wykonanie grafiki do reklamy
    • twórczość pracowników etatowych
    • gdzie się kończy inspiracja i podążanie za trendem, a zaczyna plagiat
    • wykorzystywanie memów
    • celowe nawiązania do cudzej twórczości
    • czy generowanie grafik przez AI jest bezpieczne

2. Prawo własności przemysłowej - celowe i przypadkowe używanie cudzych znaków towarowych w reklamie

3. Prawo ochrony wizerunku
    • wizerunki znanych i popularnych osób w reklamie
    • wykorzystywanie wizerunku klientów
    • wykorzystywanie memów

4. Reklama w mediach społecznościowych - na przykładzie Facebooka
    • ograniczenia wynikające z regulaminów platform społecznościowych
    • zasady/standardy społeczności danej platformy
    • wytyczne UOKiK w zakresie oznaczania reklam tworzonych we współpracy z influencerami

5. Ograniczenia wynikające z przepisów regulujących konkretną branżę
    • różne definicje reklamy
    • skrótowe przedstawienie problemów dotyczących reklam alkoholu, papierosów, farmaceutyków i gier hazardowych)

6. Kodeks etyki reklamy

7. Przykłady nieuczciwych praktyk rynkowych w reklamie

    • reklama przynęta
    • oferty krótkoterminowe
    • kryptoreklama
    • inne przykłady wprowadzania klientów w błąd przez treść reklamy
    • reklamy kierowane do dzieci
    • szantaż emocjonalny
    • konsekwencje stosowania nieuczciwych praktyk rynkowych

8. Przykłady czynów nieuczciwej konkurencji w reklamie
    • wprowadzanie w błąd i błędne oznaczenia produktów
    • reklama sprzeczna z przepisami prawa, dobrymi obyczajami lub uchybiająca godności człowieka
    • reklamy kierowane do dzieci
    • reklamy grające na emocjach
    • ukryta reklama
    • reklama porównawcza
    • oferty specjalne i informacje o obniżkach cen
    • konsekwencje stosowania czynów nieuczciwej konkurencji

 9. Pytania i odpowiedzi



Szkolenie prowadzi dr Karina Kunc-Urbańczyk - prelegentka konferencji naukowych i autorka publikacji z dziedziny prawa autorskiego i prawa sztucznej inteligencji (ORCID nr 0000-0002-7713-5822), specjalistka w dziedzinie prawa social mediów i marketingu internetowego. Edukuje o tym, jak legalnie działać w Internecie, prowadzi webinary, kursy online i szkolenia o tematyce prawnej. Zajmowała się obsługą rawną biznesów online i influencerów, obecnie orzeka w Sądzie Apelacyjnym w Katowicach.
Stopień doktora nauk prawnych uzyskany za pracę z zakresu ochrony prawnoautorskiej stron internetowych. Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego, Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury raz studiów podyplomowych Prawo Nowoczesnych Technologii na Akademii Leona Koźmińskiego.

Cena szkolenia: 720,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
-
uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony

Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia 
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia

Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT 
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Dorota Biskupska
  tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec
  tel. 91 434 29 79

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)