Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

promocja, marketing, poligrafia

« powrót
Skuteczny i poprawny tekst promocyjny – od teorii do praktyki
Zapisz się na szkolenie

godziny szkolenia: 9:30-14:30
miejsce szkolenia: Warszawa, Pałac Staszica (budynek PAN), ul. Nowy Świat 72
cena szkolenia: 590 zł + 23%VAT (szkolenie + materiały + serwis kawowo - kanapkowy)


PROGRAM SZKOLENIA:

1. Wprowadzenie
1.1. Cechy języka promocji i języka reklamy
1.2. Podstawowe koncepcje budowania przekazów perswazyjnych
1.3. Co zwiększa, a co osłabia siłę publikacji promocyjnych
1.4. Perspektywa nadawcy i odbiorcy w komunikatach promocyjnych
2. Slogan - podstawa publikacji promocyjnych
2.1. Co to jest slogan? - charakterystyka językowa
2.2. Zasady tworzenia dobrego sloganu
2.3. Przegląd technik budowania sloganów reklamowych
2.4. Prowokacja czy nieświadomość językowa? - o naruszaniu normy językowej w sloganach
2.5. Metafora na usługach reklamy - o możliwościach wykorzystania metafory w celach perswazyjnych
3. Tekst promocyjny - technika, leksyka, styl
3.1. Wewnętrzne zróżnicowanie tekstów promocyjnych (cel, cechy nadawcy, cechy odbiorcy, konwencja itd.)
3.2. Jak unikać błędów w komunikacji promocyjnej
3.2.1. Błędne słowa
3.2.2. Błędne zdania
3.2.3. Błędne komunikaty
3.2.4. Błędy w stylu.
3.3. Jak zachwycać odbiorcę, czyli o możliwych narzędziach retorycznych w komunikacji perswazyjnej
4. Zapis też jest ważny
4.1. Błędy ortograficzne w tekstach promocyjnych
4.2. Błędy interpunkcyjne w tekstach promocyjnych
4.3. Błędy edytorskie w tekstach promocyjnych
4.4. Zasada konsekwencji w komunikatach pisemnych


Szkolenie prowadzi: dr Michał Wiśnicki - absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW oraz Wydziału Polonistyki  UW (studia magisterskie i doktoranckie). Dziennikarz mediów drukowanych (agencje prasowe, tygodniki). Obecnie prowadzi własną działalność m.in. w zakresie składu, redakcji i korekty tekstów; pracuje także w administracji samorządowej jako specjalista ds. promocji. Swoje zainteresowania językoznawcze koncentruje na poprawności językowej oraz perswazji i manipulacji w mediach. Ekspert z dziedziny słowotwórstwa. Wieloletni współpracownik Ośrodka Edukacyjnego FORUM.


Cena zawiera:
- około 6 godzin dydaktycznych,
- materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze,
- dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia,
- serwis kawowo -kanapkowy

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto 


Płatność za udział w szkoleniu może nastąpić po szkoleniu na podstawie faktury VAT.  Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM:
Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506


W przypadku pytań prosimy o kontakt:

Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Agnieszka Bobkiewicz   tel. 91 433 26 90
Małgorzata Pawelec   tel. 91 434 29 79

Aby zgłosić na się na szkolenie prosimy skorzystać z formularzy na stronie Do pobrania lub formularza na stronie Kontakt
Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)