Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

promocja, marketing, poligrafia

« powrót
Techniki druku, podłoża i procesy wykończeniowe publikacji promocyjnych i artykułów reklamowych. Warsztaty poligraficzne dla osób z działów marketingu, promocji i reklamy.
Zapisz się na szkolenie

godziny szkolenia: 9:30-14:30
miejsce szkolenia: Warszawa,
Pałac Staszica (budynek PAN), ul. Nowy Świat 72
cena szkolenia: 590 zł + 23%VAT (szkolenie + materiały + serwis kawowo - kanapkowy)


Szkolenie zawiera autorski wybór zagadnień istotnych z punktu widzenia potrzeb osób zamawiających lub nadzorujących produkcję wydawnictw promocyjnych i artykułów reklamowych. W toku zajęć wykładowca zaprezentuje próbki druków różnymi technikami i pokaże rozwiązania istotne dla codziennej praktyki współpracy z drukarniami i studiami dtp. Warsztaty są kompendium wiedzy niezbędnym dla osób o niskim lub przeciętnym stopniu zaawansowania i istotnym rozszerzeniem wiedzy dla bardziej doświadczonych printbuyerów

Program szkolenia:

1. Sposoby odwzorowania obrazów w druku. Druk procesowy, druk kolorami dodatkowymi i specjalnymi. Ekonomika druku. 

2. Druk tradycyjny - techniki, specyfika, zagrożenia, zalety. Omówienie charakterystycznych cech dla każdej z technik, jej miejsca we współczesnej poligrafii oraz tych cech, które mają praktyczne zastosowanie w marketingu i promocji.

3. Druk cyfrowy - techniki, specyfika, zagrożenia, zalety. Charakterystyka technologiczna sposobów nanoszenia obrazu. Dynamika rozwoju, mocne i słabe strony współczesnych technik druku cyfrowego.

4. Papier i podłoża do druku i nadruku - charakterystyka, podziały i zastosowanie. Rodzaje produktów papierniczych. Charakterystyka papierów graficznych. Dobór papieru do potrzeb i realizacji różnych zleceń. Właściwości papierów w zestawieniu z technikami druku.

5. Wykończenia i uszlachetnienia materiałów drukowanych w kontekście rozwiązań projektowych i potrzeb funkcjonalno-estetycznych.

6. Introligatornia - rodzaje prac introligatorskich. Spektrum możliwości a decyzje o wyborze opraw i innych prac wykończeniowych.


Szkolenie  prowadzi: Robert Wawrzeń - szkoleniowiec, redaktor, menedżer; absolwent UJ w Krakowie. Przede wszystkim praktyk, organizuje i koordynuje projekty reklamowe i szkoleniowe. Współpracuje z firmami reklamowymi, poligraficznymi i PR. Jest konsultantem przetargów na publikacje informacyjno-promocyjne i materiały marketingowe. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu redagowania i druku publikacji promocyjnych, poligrafii reklamowej. Autor wielu umów prawnoautorskich, praktyk i trener w zakresie prawa autorskiego dla „nieprawników”. Od 2003 roku współpracuje z Ośrodkiem Edukacyjnym FORUM w Szczecinie.


Cena szkolenia wynosi 590 zł + 23% VAT od osoby i obejmuje: udział w części szkoleniowej, materiały, serwis kawowo - kanapkowy oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu.

DLA STAŁYCH UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ 40 zł RABATU od ceny netto

Informację dotyczącą potwierdzenia realizacji szkolenia  przesyłamy do trzech dni roboczych przed terminem szkolenia.

VAT zwolniony w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych

Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech dni przed szkoleniem
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM:
Santander Bank Polska nr rach.: 10109022680000000100213506 .
Po uzgodnieniu z organizatorami, istnieje możliwość zapłaty po otrzymaniu faktury.

W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann (91) 489 64 55, 605 68 67 60

 

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)