Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

promocja, marketing, poligrafia

« powrót
Jak pisać, by lepiej sprzedawać. Sekrety i techniki copywritingu
Zapisz się na szkolenie

termin szkolenia: 3 września 2020 r.
czas trwania szkolenia: godz. 9.30 -14.30
miejsce szkolenia: online


Program szkolenia:

1. Sekrety hipnotycznego copywritingu
    • Co to jest copywriting i czym różni się od dziennikarstwa, storytrellingu i marketingu treści (Content Marketing)
    • 10 podstawowych zasad hipnotycznego copywritingu
    • Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
    • Jak pisać językiem korzyści. Obietnica marki
    • Najczęściej popełnianie błędy
2. Jak pisać krótkie, zwięzłe i atrakcyjne teksty, które będą czytane
   
• Jak pisać teksty prasowe. Tricki zawodowych dziennikarzy 
     • Jak pisać teksty na stronę internetową. Nie tylko SEO
     • Jak pisać teksty do newslettera. Anatomia „mega-zajawek"
     • Sekret techniki "Just Three Things"
    • 3 modele mentalne, które każdy copywriter powinien znać
    • 5 najskuteczniejszych formuł słynnych copywriterów amerykańskich, angielskich i francuskich (gotowe schematy)
    • Narzędzia „must have" dla copywritera.
3. Ćwiczenia
4. Jak pisać tytuły, które przyciągną czytelnika
   • Czytelnicy czytają tytuły 8 razy częściej niż leady

    • Sekrety skutecznych tytułów
   • 5 gotowych i sprawdzonych schematów na atrakcyjny tytuł

    • Techniki „podkręcania" tytułów
   • Czy popełniasz te błędy?
5.Ćwiczenia


Szkolenie prowadzi: Krzysztof Urbanowicz - specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola...). Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d'Etudes Politiques w Paryżu).


Cena szkolenia: 490 zł netto (+23% VAT) 

Cena szkolenia obejmuje :
- uczestnictwo w szkoleniu - ponad 6 godzin dydaktycznych
- materiały szkoleniowe   
- zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu 
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony.


Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do czterech dni przed terminem szkolenia.
Płatność za udział w szkoleniu może nastąpić po szkoleniu, na podstawie faktury VAT.
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM:
Santander Bank Polska, nr rach.: 10 1090 2268 0000 0001 0021 3506.
Informację dotyczącą potwierdzenia realizacji szkolenia przesyłamy do trzech dni roboczych przed terminem szkolenia.


W przypadku pytań prosimy o kontakt:

Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Dorota Biskupska
  tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec
  tel. 91 434 29 79

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)