Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

promocja, marketing, poligrafia

« powrót
Jak komunikować szybko, zwięźle i skutecznie
Zapisz się na szkolenie

termin szkolenia: 10 września 2020 r.
czas trwania szkolenia: godz. 9.30 -14.30
miejsce szkolenia: online


Program szkolenia:

1. Jak pisać teksty atrakcyjne dla czytelnika (nie dla autora)
    • Jak media społecznościowe zmieniły sposób w jaki czytamy artykuły
    • Koncentracja uwagi spadła do 8', a czas skanowania tekstu do 15'
    • 3 tryby lektury
    • 12 zasad jak pisać teksty, by być czytanym
    • Najbardziej skuteczne i sprawdzone techniki z zakresu dziennikarstwa, copywritingu, storytellingu i SEO
     • Jak profesjonalni dziennikarze piszą tytuły i leady
     • Techniki szybkiego formułowania myśli
2. Ćwiczenia
3. Jak pisać e-maile, które będą czytane
    • Jak ludzie czytają dziś e-maile
    • 10 reguł jak pisać e-maile, które będą czytane
    • Optymalne długości e-maili (akapity, zdania, wyrazy)
    • Techniki pisania tytułów e-maili
    • Najczęściej popełniane błędy
4. Ćwiczenia
5. Elevator Pitch, czyli 30 sekund na prezentację swojego pomysłu
    • Jak „sprzedać" swój pomysł w 70 słowach i w 30 sekundach
    • Jak wykorzystać techniki Elevator Pitch nie tylko w windzie
    • Jak tworzyć ciekawe prezentacje Power Point
    • Dlaczego prezentacje PP są tak nudne i jak tego uniknąć
    • Sekrety Steve'a Jobs'a, czyli prostota do kwadratu
    • 10 reguł jak tworzyć krótkie, zwięzłe i atrakcyjne prezentacje PP
    • Najczęściej popełniane błędy
6. Ćwiczenia


Szkolenie prowadzi: Krzysztof Urbanowicz - specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola...). Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d'Etudes Politiques w Paryżu).


Cena szkolenia: 490 zł netto ( +23% VAT ) 

Cena szkolenia obejmuje :
- uczestnictwo w szkoleniu - ponad 6 godzin dydaktycznych (w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 20 minutowa)
- materiały szkoleniowe   
- zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu 
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony.


Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do czterech dni przed terminem szkolenia.
Płatność za udział w szkoleniu może nastąpić po szkoleniu, na podstawie faktury VAT.
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM:
Santander Bank Polska, nr rach.: 10 1090 2268 0000 0001 0021 3506.
Informację dotyczącą potwierdzenia realizacji szkolenia przesyłamy do trzech dni roboczych przed terminem szkolenia.


W przypadku pytań prosimy o kontakt:

Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Dorota Biskupska
  tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec
  tel. 91 434 29 79

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)