Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

promocja, marketing, poligrafia

« powrót
Social selling: jak szukać klientów i sprzedawać w mediach społecznościowych
Zapisz się na szkolenie

termin szkolenia: 16 września 2020 r.
czas trwania szkolenia: godz. 9.30 -14.30
miejsce szkolenia: online


Program szkolenia

1. Jak zmienili się Twoi klienci
    • Mega poinformowani, mega wymagający i mega niecierpliwi
    • Jak ludzie szukają produktów i usług w internecie
    • Klienci wiedzą często więcej o produkcie, niż sami sprzedawcy
    • Dlaczego rekomendacje znajomych i opinie klientów są tak ważne
    • Czy klienci potrzebują jeszcze sprzedawców?
    • Ludzie nie chcą rozmawiać z markami, tylko z ludźmi
    • Jakich wartości dodanych szukają klienci
2. Ćwiczenia
3. Jak zmieniły się media społecznościowe
    • Twoi klienci już tu są: Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, Pinterest, Youtube, Slideshare, Whatsapp, Snapchat... Plusy, minusy, pułapki
    • Które media społecznościowe będą najlepsze dla Twojej firmy i/lub marki
    • Content marketing i social media marketing B2C i B2B w pigułce
    • 10 najskuteczniejszych narzędzi content marketingu, które musisz znać
    • 12 zasad content marketingu, które pomogą znaleźć i przyciągnąć klientów
    • Najczęściej popełniane błędy
4. Ćwiczenia
5. Jak skutecznie wykorzystać Social Selling, by zwiększyć sprzedaż
    • Crash test: czy Twoja organizacja jest gotowa na social selling?
    • Jak social selling zmienia proces zakupowy
    • 5 korzyści z social sellingu
    • Od czego zacząć i jak zorganizować social selling w firmie, etap po etapie
    • 5 przeszkód, na jakie możesz natknąć się w Twojej firmie
    • Social selling w 30 minut dziennie
    • Jak mierzyć efekty social selling
6. Ćwiczenia


Szkolenie prowadzi: Krzysztof Urbanowicz - specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola...). Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d'Etudes Politiques w Paryżu).


Cena szkolenia: 490 zł netto ( +23% VAT ) 

Cena szkolenia obejmuje :
- uczestnictwo w szkoleniu - ponad 6 godzin dydaktycznych (w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 20 minutowa)
- materiały szkoleniowe  
- zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony.


Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do czterech dni przed terminem szkolenia.
Płatność za udział w szkoleniu może nastąpić po szkoleniu, na podstawie faktury VAT.
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM:
Santander Bank Polska, nr rach.: 10 1090 2268 0000 0001 0021 3506.
Informację dotyczącą potwierdzenia realizacji szkolenia przesyłamy do trzech dni roboczych przed terminem szkolenia.


W przypadku pytań prosimy o kontakt:

Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Dorota Biskupska
  tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec   tel. 91 434 29 79

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)