Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

promocja, marketing, poligrafia

« powrót
Jak szybko i skutecznie dostosować komunikację marketingową do zmian w czasie pandemii koronawirusa COVID-19
Zapisz się na szkolenie

termin szkolenia: 11 grudnia 2020 r.
czas trwania szkolenia: godz. 9.00-16.00


Pandemia COVID-19 zmieniła zwyczaje konsumentów, wróciła do góry nogami nasze życie, frustrowała i sparaliżowała wiele firm. Jak w warunkach takiego kryzysu społecznego i konomicznego prowadzić komunikację marketingową? Co robić, by nie wypaść z gry kiedy transformacja cyfrowa nabiera takiego przyśpieszenia? Co i jak robią inni?

Program szkolenia

9.00-10.00 Jak pandemia koronawirusa COVID-19 zmieniła konsumentów
    • 20 zmian zachowań konsumpcyjnych i społecznych u Polaków, które mają znaczenie dla komunikacji marketingowej firm, marek i instytucji
    • "E-wszystko": e-zdrowie, e-kultura, e-rozrywka, e-zakupy, e-praca...
    • Jakich wartości szukają klienci w 2020 r. ? Od empatii u marek do patriotyzmu konsumenckiego (Biedronka robi to nawet na swoich paragonach)
10.00-11.00 Nowe trendy w komunikacji marketingowej
    • 12 nowych trendów w komunikacji marketingowej w erze pandemii
    • Jakie są główne zmiany w dzisiejszej komunikacji marketingowej
    • Żegnaj Twitterze i Facebooku... Witajcie chatboty!
    • Najczęściej popełniane błędy
11.00-12.00 Jak szybko i skutecznie dostosować komunikację marketingową do zmian w czasie pandemii koronawirusa COVID-19
    • 5 sposobów na znalezienie nowego tonu komunikacji marketingowej
    • Jeśli Twój nowy plan komunikacji marketingowej nie ma tych trzech elementów, może być dziś skazany na porażkę
    • Jak szybko i zwinnie reagować na dynamiczne zmiany
12.00-13.00  10 strategii marketingowych na przetrwanie i powrót do gry
    • Analiza wybranych strategii i kampanii komunikacji marketingowej w Polsce i na świecie
    • Wydarzenia wirtualne: przejściowy przymus czy trwałe zjawisko?
    • 5 sposobów, w jaki marki mogą na nowo odkryć swoją strategię marketingu cyfrowego
13.00-15.00 Kluczowa rola Content Marketingu w komunikacji marketingowej
    • Content Marketing, czyli jak tworzyć angażujące treści, które przyciągną klientów
    • Sekrety i recepty mistrzów social media marketingu
    • Jak robić wideo, zdjęcia, infografiki i inne treści wizualne, które śrubują dziś wyniki oglądalności
    • 10 zasad jak pisać, by być czytanym w mediach społecznościowych
15.00-16.00 Visual Content Marketing, czyli jak opowiadać historię obrazkami by zdobyć klientów i sprzedawać produkty i usługi
    • 5 rzeczy, które możesz nauczyć się od Steve Jobsa, Roberta Cialdini i Jean de la Fontaine'a
    • 6 rodzajów treści wizualnych
    • 5 podstawowych zasad Visual Content Marketingu
    • Jak wykorzystać Visual Storytelling w marketingu B2C i B2B
    • 10 najskuteczniejszych narzędzi Visual Content Marketingu


Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola...). Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d'Etudes Politiques w Paryżu)


Cena szkolenia: 560 zł netto ( +23% VAT ) 
Cena szkolenia obejmuje :
- uczestnictwo w szkoleniu - ponad 7 godzin dydaktycznych (w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 20 minutowa)
- materiały szkoleniowe   
- zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu 
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto.  

Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do czterech dni przed terminem szkolenia.
Płatność za udział w szkoleniu może nastąpić po szkoleniu, na podstawie faktury VAT.
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM:
Santander Bank Polska, nr rach.: 10 1090 2268 0000 0001 0021 3506.
Informację dotyczącą potwierdzenia realizacji szkolenia przesyłamy do trzech dni roboczych przed terminem szkolenia.


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Dorota Biskupska
  tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec
  tel. 91 434 29 79

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)