termin szkolenia: 11 grudnia 2020 r.
czas trwania szkolenia: godz. 9.00-16.00
Pandemia COVID-19 zmieniła zwyczaje konsumentów, wróciła do góry nogami nasze życie, frustrowała i sparaliżowała wiele firm. Jak w warunkach takiego kryzysu społecznego i konomicznego prowadzić komunikację marketingową? Co robić, by nie wypaść z gry kiedy transformacja cyfrowa nabiera takiego przyśpieszenia? Co i jak robią inni?
Program szkolenia
9.00-10.00 Jak pandemia koronawirusa COVID-19 zmieniła konsumentów
• 20 zmian zachowań konsumpcyjnych i społecznych u Polaków, które mają znaczenie dla komunikacji marketingowej firm, marek i instytucji
• "E-wszystko": e-zdrowie, e-kultura, e-rozrywka, e-zakupy, e-praca...
• Jakich wartości szukają klienci w 2020 r. ? Od empatii u marek do patriotyzmu konsumenckiego (Biedronka robi to nawet na swoich paragonach)
10.00-11.00 Nowe trendy w komunikacji marketingowej
• 12 nowych trendów w komunikacji marketingowej w erze pandemii
• Jakie są główne zmiany w dzisiejszej komunikacji marketingowej
• Żegnaj Twitterze i Facebooku... Witajcie chatboty!
• Najczęściej popełniane błędy
11.00-12.00 Jak szybko i skutecznie dostosować komunikację marketingową do zmian w czasie pandemii koronawirusa COVID-19
• 5 sposobów na znalezienie nowego tonu komunikacji marketingowej
• Jeśli Twój nowy plan komunikacji marketingowej nie ma tych trzech elementów, może być dziś skazany na porażkę
• Jak szybko i zwinnie reagować na dynamiczne zmiany
12.00-13.00 10 strategii marketingowych na przetrwanie i powrót do gry
• Analiza wybranych strategii i kampanii komunikacji marketingowej w Polsce i na świecie
• Wydarzenia wirtualne: przejściowy przymus czy trwałe zjawisko?
• 5 sposobów, w jaki marki mogą na nowo odkryć swoją strategię marketingu cyfrowego
13.00-15.00 Kluczowa rola Content Marketingu w komunikacji marketingowej
• Content Marketing, czyli jak tworzyć angażujące treści, które przyciągną klientów
• Sekrety i recepty mistrzów social media marketingu
• Jak robić wideo, zdjęcia, infografiki i inne treści wizualne, które śrubują dziś wyniki oglądalności
• 10 zasad jak pisać, by być czytanym w mediach społecznościowych
15.00-16.00 Visual Content Marketing, czyli jak opowiadać historię obrazkami by zdobyć klientów i sprzedawać produkty i usługi
• 5 rzeczy, które możesz nauczyć się od Steve Jobsa, Roberta Cialdini i Jean de la Fontaine'a
• 6 rodzajów treści wizualnych
• 5 podstawowych zasad Visual Content Marketingu
• Jak wykorzystać Visual Storytelling w marketingu B2C i B2B
• 10 najskuteczniejszych narzędzi Visual Content Marketingu
Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola...). Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d'Etudes Politiques w Paryżu)
Cena szkolenia: 560 zł netto ( +23% VAT )
Cena szkolenia obejmuje :
- uczestnictwo w szkoleniu - ponad 7 godzin dydaktycznych (w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 20 minutowa)
- materiały szkoleniowe
- zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony
Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto.
Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do czterech dni przed terminem szkolenia.
Płatność za udział w szkoleniu może nastąpić po szkoleniu, na podstawie faktury VAT.
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM:
Santander Bank Polska, nr rach.: 10 1090 2268 0000 0001 0021 3506.
Informację dotyczącą potwierdzenia realizacji szkolenia przesyłamy do trzech dni roboczych przed terminem szkolenia.
W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann |
|
tel. 91 489 64 55 |
Dorota Biskupska
|
|
tel. 91 466 90 97 |
Małgorzata Pawelec
|
|
tel. 91 434 29 79 |