Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

promocja, marketing, poligrafia

« powrót
Jak wykorzystać Visual Storytelling i mikro-treści w komunikacji i w marketingu bez zwiększania budżetu
Zapisz się na szkolenie
termin szkolenia 29 marca 2021 r.
czas trwania szkolenia godz. 9.00 -15.00


Na szkoleniu dowiedzą się Państwo jak opowiadać historie przy pomocy obrazów, jak tworzyć mikro-treści, które biją dziś rekordy popularności oraz jak opracować samemu profesjonalne infografiki używając prostych, intuicyjnych narzędzi online

Adresaci:

  • Osoby pracujące w działach komunikacji, marketingu i public relations w firmach, instytucjach i organizacjach
  • Specjaliści Social Media i Content Marketing
  • Dziennikarze, redaktorzy (dzienniki, tygodniki, portale internetowe, radio, telewizja)
  • Dziennikarze firmowi (magazyny firmowe, internet, intranet, newslettery...)
  • Blogerzy i copywriterzy

Program szkolenia

9.00-10.30 Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie

  • Smartfony, media społecznościowe i pandemia COVID-19 zmieniły sposób w jaki konsumujemy treści: artykuły, e-maile, wideo etc.
  • Koncentracja uwagi - 8 sekund. O 1 sek. mniej niż u czerwonej rybki 
  • Micro-treści i Visual Storytelling na szczycie popularności
  • Dlaczego ludzie wolą podzielić się artykułem, niż go przeczytać
  • 3 klucze do zrozumienia odbiorcy ery Facebooka i Whatsappa
10.30-11.30 Visual Storytelling, czyli jak opowiadać historie przy pomocy obrazów
  • Visual Storytelling jest prostszy niż myślisz (Reguła KISS)
  • 10 podstawowych zasad Visual Storytellingu
  • Sztuka fotoeditingu, czyli jak najlepiej dobierać zdjęcia do treści
  • 3 sposoby na wizualizację informacji kiedy nie masz zdjęć i wideo
11.30-12.30 Jak wykorzystać techniki komunikacji wizualnej w praktyce
  • Jak wizualizować informacje. Techniki myślenia wizualnego 
  • Visual Storytelling w social media: Facebook, Twitter, Instagram...
  • 7 inspirujących pomysłów na wpisy wizualne do social media
  • 3 narzędzia online, które ułatwią Ci komunikację wizualną
12.30-13.30 Niesamowita popularność mikro-treści (Snack Content)
  • Dlaczego treści Snack Content, czyli „przystawki" są tak popularne
  • 7 najbardziej popularnych formatów mikro-treści
  • Czy Snack Content ma generować tylko krótkotrwałe emocje?
  • Snack Content królem Lead Nurturingu?
  • 10 sposobów na włączenie Snack Content do Twojej strategii komunikacji w mediach społecznościowych
13.30-15.00 Jak stworzyć proste i profesjonalne infografiki
  • Dlaczego infografiki biją dziś rekordy oglądalności
  • 7 najbardziej popularnych formatów. Niektóre można zrobić samemu
  • 5 sposobów na stworzenie prostych i profesjonalnych infografik
  • 3 najlepsze źródła inspiracji i narzędzia do realizacji infografik 
Zapisując się na szkolenie otrzymasz oprócz prezentacji trzy bonusy:
  • Ebook pt. "7 pomysłów na to, co możesz zrobić sam z zakresu Visual Storytellingu" autorstwa Krzysztofa Urbanowicza
  • Praktyczna checklista z podstawowymi elementami profesjonalnej infografiki, o których musisz pamiętać
  •  Lista 10 najbardziej popularnych narzędzi internetowych, które pomogą Ci w komunikacji wizualnej i tworzeniu mikro-treści

Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola...). Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d'Etudes Politiques w Paryżu)

Cena szkolenia: 560,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
-
uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe 
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony

Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia 
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia

Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT 
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Dorota Biskupska
  tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec
  tel. 91 434 29 79

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)