termin szkolenia 7 maja 2021 r.
czas trwania szkolenia godz. 9.00 - 16.00 (w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa)
Mogą się skoncentrować zaledwie przez 8 sekund, najczęściej tylko skanują strony internetowe i oglądają wideo na Youtube, a jeśli już coś czytają to głównie tytuły. Jak dotrzeć do internautów ery Facebooka? Na tym szkoleniu poznasz najskuteczniejsze techniki dziennikarstwa i marketingu wizualnego, zobaczysz jakie są tajniki snack contentu, który bije rekordy popularności nie tylko na Tiktoku i nauczysz się jak opowiadać historie przy pomocy obrazów
Adresaci:
* Szefowie i pracownicy działów i agencji
Content Marketing i Social Media Marketing
* Szefowie i pracownicy działów i agencji
komunikacji marketingowej i PR
* Szefowie i pracownicy urzędów i
instytucji
* Brand menedżerowie
* Copywriterzy piszący materiały sponsorowane
Program szkolenia
9.00-11.00 Visual Storytelling, czyli jak 👁 opowiadać historie przy pomocy obrazów
- Visual
Storytelling jest prostszy niż myślisz (Reguła KISS)
- 12 sprawdzonych i skutecznych zasad Visual Storytellingu
- 10 rodzajów treści wizualnych
- Dlaczego infografiki biją dziś rekordy oglądalności
- 9 inspirujących pomysłów jak pokazać emocje w tekście
11.00-12.00 12 najskuteczniejszych technik ✍ dziennikarskich i storytellingowych, które wniosą
twoją histoirę na wyższy poziom
- Technika kątów jest kluczowa, ale jest też 11 innych
- Jak opowiadać historię i tworzyć newsy według koncepcji Maestro
- Krok dalej szwedzkiego „Expressen"
- Co łączy „Trzech Muszkieterów", Juliusza Cezara i Sergio Leone?
- Czego dziennikarze mogą się nauczyć od Toyoty?
12.00-13.00 Ćwiczenia
13.00-13.30 Przerwa
obiadowa
13.30-14.30 Niesamowita popularność 🍔 mikro-treści (Snack Content)
- Dlaczego treści Snack Content, czyli „przystawki", są tak popularne
- 10 najbardziej popularnych formatów mikro-treści
- Czy Snack Content ma tylko generować krótkotrwałe emocje?
- 5 korzyści z mikro-treści dla mediów, reklamy i marketingu
- Jak TikTok rewolucjonizuje Video Storytelling i czego można się od niego nauczyć
14.30-15.00 Case study: Konbini 🤴🏼- król mikro contentu dla millenialsów
- Dlaczego 7 milionów francuskich millenialsów szaleje za Kombini
- 3 najbardziej popularne formaty materiałów wideo w Konbini
- Hitowy wywiad „Fast
and Curious"
trwa 1-2 minuty
- Zaskakująco prosty scenariusz
- Klucze do sukcesu „Fast and Curious"
15.00-16.00 Ćwiczenia
Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola...). Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d'Etudes Politiques w Paryżu)
Cena szkolenia: 560,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)
Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony
Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia
Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506
W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann |
|
tel. 91 489 64 55 |
Dorota Biskupska
|
|
tel. 91 466 90 97 |
Małgorzata Pawelec
|
|
tel. 91 434 29 79 |