Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

promocja, marketing, poligrafia

« powrót
Jak wykorzystać Visual 👁 Storytelling i mikro-treści - sekrety i techniki mistrzów
Zapisz się na szkolenie
termin szkolenia 7 maja 2021 r.
czas trwania szkolenia godz. 9.00 - 16.00
(w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa)

Mogą się skoncentrować zaledwie przez 8 sekund, najczęściej tylko skanują strony internetowe i oglądają wideo na Youtube, a jeśli już coś czytają to głównie tytuły. Jak dotrzeć do internautów ery Facebooka? Na tym szkoleniu poznasz najskuteczniejsze techniki dziennikarstwa i marketingu wizualnego, zobaczysz jakie są tajniki snack contentu, który bije rekordy popularności nie tylko na Tiktoku i nauczysz się jak opowiadać historie przy pomocy obrazów

Adresaci:

* Szefowie i pracownicy działów i agencji Content Marketing i Social Media Marketing
* Szefowie i pracownicy działów i agencji komunikacji marketingowej i PR
* Szefowie i pracownicy urzędów i instytucji
* Brand menedżerowie
* Copywriterzy piszący materiały sponsorowane

Program szkolenia

9.00-11.00 Visual Storytelling, czyli jak 👁 opowiadać historie przy pomocy obrazów
      - Visual Storytelling jest prostszy niż myślisz (Reguła KISS)
      - 12 sprawdzonych i skutecznych zasad Visual Storytellingu
      - 10 rodzajów treści wizualnych
      - Dlaczego infografiki biją dziś rekordy oglądalności
      - 9 inspirujących pomysłów jak pokazać emocje w tekście

11.00-12.00 12 najskuteczniejszych technik ✍ dziennikarskich i storytellingowych, które wniosą twoją histoirę na wyższy poziom
      - Technika kątów jest kluczowa, ale jest też 11 innych
      - Jak opowiadać historię i tworzyć newsy według koncepcji Maestro
      - Krok dalej szwedzkiego „Expressen"
      - Co łączy „Trzech Muszkieterów", Juliusza Cezara i Sergio Leone?
      - Czego dziennikarze mogą się nauczyć od Toyoty?

12.00-13.00 Ćwiczenia

13.00-13.30 Przerwa obiadowa

13.30-14.30 Niesamowita popularność 🍔 mikro-treści (Snack Content)
      - Dlaczego treści Snack Content, czyli „przystawki", są tak popularne
      - 10 najbardziej popularnych formatów mikro-treści
      - Czy Snack Content ma tylko generować krótkotrwałe emocje?
      - 5 korzyści z mikro-treści dla mediów, reklamy i marketingu
      - Jak TikTok rewolucjonizuje Video Storytelling i czego można się od niego nauczyć

14.30-15.00 Case study: Konbini 🤴🏼- król mikro contentu dla millenialsów
      - Dlaczego 7 milionów francuskich millenialsów szaleje za Kombini
      - 3 najbardziej popularne formaty materiałów wideo w Konbini
      - Hitowy wywiad „Fast and Curious" trwa 1-2 minuty
      - Zaskakująco prosty scenariusz
      - Klucze do sukcesu „Fast and Curious"

15.00-16.00 Ćwiczenia
Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola...). Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d'Etudes Politiques w Paryżu)

Cena szkolenia: 560,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
-
uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe 
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony

Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia 
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia

Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT 
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Dorota Biskupska
  tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec
  tel. 91 434 29 79

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)