Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

promocja, marketing, poligrafia

« powrót
Jak tworzyć i prezentować krótkie, przekonujące i atrakcyjne wizualnie prezentacje
Zapisz się na szkolenie

termin szkolenia 20 maja 2021 r.
czas trwania szkolenia godz. 9.00 -15.00
(w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa)


Twoje prezentacje Power Point są długie i nudne? Tracisz mnóstwo czasu na ich przygotowanie? Zżera Cię stres przed i w trakcie prezentacji? Na tym szkoleniu dowiesz się jak wykorzystać techniki planowania i tworzenia prostych i atrakcyjnych prezentacji, jak budować przekonywującą argumentację i szybko syntetyzować myśli, a także jak dynamicznie zaprezentować swoje dzieło online lub na żywo

* Szefowie i pracownicy działów komunikacji, reklamy i PR w agencjach, w firmach 2B i B2C oraz w startupach
* Szefowie i pracownicy rzędów i instytucji
* Osoby przygotowujące oferty usług i produktów

* Brand menedżerowie

Program szkolenia

9.00-10.00 12 reguł jak tworzyć krótkie, przekonujące i atrakcyjne prezentacje
      - Dlaczego prezentacje Power Point są tak często nudne
      - Sekrety Steve'a Jobs'a, czyli prostota do kwadratu
      - Visual Storytelling, czyli jak opowiadać historie przy pomocy obrazów
      - Jak skutecznie przeprowadzić atrakcyjną prezentację
      - 5 sposobów i narzędzi online, które pomogą Ci przygotować prezentację i skrócić czas jej realizacji nawet o 30%

10.00-11.00 Jak stworzyć (prawie) doskonały plan prezentacji
      - 7 rodzajów prezentacji: firmowa, produktowa, sprzedażowa...
      - Jak dostosować plan i ilość slajdów do różnych celów i odbiorców
      - Mindmapping, czyli jak uporządkować pomysły wokół głównej osi i zrobić plan (prawie) doskonały
      - Reguła 10/20/30 Guy Kawasaki

11.00-12.00 Jak tworzyć slajdy do prezentacji, etap po etapie
      - Analiza podstawowych rodzajów slajdów: okładka, proces, tabela, checklist, roadmap, SWOT, plan marketingowy, strategia...
      - Jak stworzyć prosty i atrakcyjny slajd, etap po etapie
      - 5 sprawdzonych sposobów na uproszczenie treści slajdów
      - Efekt WOW? Jest łatwiejszy do osiągnięcia niż się wydaje
      - Jak pisać teksty do prezentacji: key message, tytuły, opisy...
      - Czy popełniasz te błędy?

12.00-13.00 Ćwiczenia

13.00-13.30 Przerwa obiadowa

13.30-14.00 Techniki i tricki mistrzów retoryki - jak budować argumentację, syntetyzować myśli i skutecznie „sprzedawać" swoje pomysły
      - Elevator Pitch - jak „sprzedać" swój pomysł w 70 słowach i w 30 sek.
      - Czego nauczą nas Steve Jobs, Robert Cialdini i Jean de la Fontaine
      - 5 sprawdzonych technik szybkiej hierarchizacji i syntezy różnych informacji
      - 3 modele mentalne, które zmienią Twój sposób myślenia

14.00-15.00 Jak skutecznie przeprowadzić atrakcyjną prezentację
      - Jak przygotować się do ważnej prezentacji, etap po etapie
      - 10 zasad zaprezentowania skutecznej i atrakcyjnej prezentacji
      - Jak zwalczyć stress przed i w trakcie prezentacji
      - Najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć
Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola...). Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d'Etudes Politiques w Paryżu)

Cena szkolenia: 560,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
-
uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe 
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony

Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia 
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia

Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT 
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Dorota Biskupska
  tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec
  tel. 91 434 29 79

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)