Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

promocja, marketing, poligrafia

« powrót
Jak pisać, by zdobywać wysokie pozycje w Google i być czytanym przez internautów sekrety i techniki mistrzów
Zapisz się na szkolenie
termin szkolenia 7 czerwca 2021 r.
czas trwania szkolenia godz. 9.00 - 16.00
(w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa)

Choć algorytmy Google są wspomagane przez sztuczną inteligencję i coraz lepiej radzą sobie z rozumieniem naszego języka, trzeba im pomóc używając technik optymalizacji tekstów. Na tym szkoleniu poznasz najskuteczniejsze techniki i tricki dziennikarzy internetowych i magików od SEO, nauczysz się jak optymalizować artykuły pod kątem wyszukiwarek, czytelników i mediów społecznościowych i dowiesz się jak tworzyć magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i internautów

Adresaci:

* Szefowie i pracownicy działów i agencji Content Marketing i Social Media Marketing
* Szefowie i pracownicy działów i agencji komunikacji marketingowej i PR
* Szefowie i pracownicy urzędów i instytucji
* Redaktorzy naczelni, wydawcy i dziennikarze mediów online
* Brand menedżerowie
* Copywriterzy piszący materiały sponsorowane

Program szkolenia:

9.00-11.00 Jak ludzie konsumują 😱 dziś treści w internecie
    - Smartfony, media społecznościowe i pandemia COVID-19 zmieniły sposób w jaki konsumujemy treści: artykuły, e-maile, wideo etc.
     - Koncentracja uwagi - 8 sekund. O 1 sek. mniej niż u czerwonej rybki
     - Micro-treści i Visual Storytelling na szczycie popularności
     - Dlaczego ludzie wolą podzielić się artykułem, niż go przeczytać
     - Zrozumieć odbiorców ery Facebooka, Whatsappa i Tiktoka

10.00-11.00 10 zasad jak pisać, by być 👁 widzianym i czytanym w internecie
     - Najskuteczniejsze techniki i tricki dziennikarzy i SEOwców
     - Jakie teksty są dziś najbardziej wartościowe dla Google
     - Techniki najlepszych specjalistów social media
     - Jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie
     - Mobile First

11.00-12.00 Ćwiczenia

13.00-13.30 Przerwa obiadowa

13.30-14.00 7 technik i tricków 🤖 SEO, by zdobywać wysokie pozycje w Google
     - Po pierwsze, zrozumieć algorytm Google
     - 7 elementów treści, które analizuje algorytm Google
     - Słowa kluczowe, śródtytuły, formatowanie
     - Czy trzeba pisać teksty różnej długości?
     - Jak pisać pod "Futured Snippets"

14.00-15.00 Jak pisać magnetyczne 🧲 tytuły, które przyciągną Google i czytelnika
     - 80% czytelników czyta tylko tytuły tekstów. I rzadko w nie klika
     - 7 sposobów na tytuł, który przyciągnie Google i internautów
     - 5 gotowych i sprawdzonych schematów na atrakcyjny tytuł
     - Techniki „podkręcania" tytułów

15.00-16.00 Ćwiczenia


Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola...). Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d'Etudes Politiques w Paryżu)

Cena szkolenia: 560,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
-
uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe 
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony

Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia 
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia

Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT 
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Dorota Biskupska
  tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec
  tel. 91 434 29 79

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)