termin szkolenia 7 czerwca 2021 r.
czas trwania szkolenia godz. 9.00 - 16.00 (w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa)
Choć
algorytmy Google są wspomagane przez sztuczną inteligencję i coraz lepiej radzą
sobie z rozumieniem naszego języka, trzeba im pomóc używając technik optymalizacji
tekstów. Na tym szkoleniu poznasz najskuteczniejsze techniki i tricki
dziennikarzy internetowych i magików od SEO, nauczysz się jak optymalizować
artykuły pod kątem wyszukiwarek, czytelników i mediów społecznościowych i
dowiesz się jak tworzyć magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i
internautów
Adresaci:
* Szefowie i pracownicy działów i agencji
Content Marketing i Social Media Marketing
* Szefowie i pracownicy działów i agencji
komunikacji marketingowej i PR
* Szefowie i pracownicy urzędów i
instytucji
* Redaktorzy naczelni, wydawcy i
dziennikarze mediów online
* Brand menedżerowie
* Copywriterzy piszący materiały
sponsorowane
Program szkolenia:
9.00-11.00 Jak ludzie konsumują 😱 dziś treści w internecie
- Smartfony, media społecznościowe i pandemia COVID-19 zmieniły sposób w jaki konsumujemy treści: artykuły, e-maile, wideo
etc.
- Koncentracja
uwagi - 8 sekund. O 1 sek. mniej niż u czerwonej rybki
- Micro-treści i Visual Storytelling na szczycie popularności
- Dlaczego ludzie wolą podzielić się artykułem, niż go przeczytać
- Zrozumieć odbiorców ery Facebooka, Whatsappa i Tiktoka
10.00-11.00 10 zasad jak pisać, by być 👁 widzianym i czytanym w internecie
- Najskuteczniejsze techniki i tricki dziennikarzy i SEOwców
- Jakie teksty są dziś najbardziej wartościowe dla Google
- Techniki najlepszych specjalistów social media
- Jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie
- Mobile First
11.00-12.00 Ćwiczenia
13.00-13.30 Przerwa obiadowa
13.30-14.00 7
technik i tricków 🤖 SEO, by zdobywać wysokie pozycje w Google
- Po pierwsze, zrozumieć algorytm Google
- 7 elementów treści, które analizuje algorytm Google
- Słowa kluczowe, śródtytuły, formatowanie
- Czy trzeba pisać teksty różnej długości?
- Jak pisać pod "Futured Snippets"
14.00-15.00 Jak pisać magnetyczne 🧲 tytuły, które przyciągną Google i czytelnika
- 80% czytelników czyta tylko tytuły tekstów. I rzadko w nie klika
- 7 sposobów na tytuł, który przyciągnie Google i internautów
- 5 gotowych i sprawdzonych schematów na atrakcyjny tytuł
- Techniki „podkręcania" tytułów
15.00-16.00 Ćwiczenia
Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola...). Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d'Etudes Politiques w Paryżu)
Cena szkolenia: 560,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)
Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony
Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia
Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506
W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann |
|
tel. 91 489 64 55 |
Dorota Biskupska
|
|
tel. 91 466 90 97 |
Małgorzata Pawelec
|
|
tel. 91 434 29 79 |