termin szkolenia 17 września 2021 r.
czas trwania szkolenia godz. 9.00 -15.30 (w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa)
Content Marketing to dziś najmodniejszy trend w marketingu. Coraz więcej firm i marek produkuje własne treści, by wypromować i lepiej sprzedawać swoje usługi i produkty. Jak wyróżnić się na tle konkurencji i dotrzeć do potencjalnych klientów? Na tym szkoleniu poznasz najskuteczniejsze techniki i tricki marketingu treści, dzięki którym stworzysz angażujące treści i przyciągniesz Google i klientów, nauczysz się jak opowiadać historie przy pomocy wideo i jak stworzyć strategię Content Marketing, która realnie przełoży się na zwiększenie sprzedaży
Adresaci:
• Specjaliści ds. komunikacji, marketingu i public relations w firmach, instytucjach i organizacjach
• Social media specjaliści, brand menedżerowie
• Copywriterzy
• Szefowie małych i średnich firm
Program szkolenia
9.00-10.00 Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie
• Smartfony, media społecznościowe i pandemia COVID-19 zmieniły sposób w
jaki konsumujemy treści: artykuły, e-maile, wideo etc.
• Koncentracja uwagi - 8 sekund. O 1 sek. mniej niż u czerwonej rybki
• Micro-treści i Visual Storytelling na szczycie popularności
• Dlaczego ludzie wolą podzielić się artykułem, niż go przeczytać
• Zrozumieć odbiorców ery Facebooka, Whatsappa i TikToka.
10.00-11.00 10 zasad Content Marketingu, dzięki którym stworzysz angażujące treści i przyciągniesz Google i klientów
• Dlaczego ponad 70% marketerów stosuje Content Marketing
• Czy Content Marketing jest dobry dla wszystkich? Jego wady i zalety
• Social Media Marketing: Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram, Tiktok...
• Video Marketing: 3 najpopularniejsze formaty wideo
• 3 sprawdzone formuły copywritingu, które najlepiej sprzedają w chwili obecnej
• Kluczowe elementy sukcesu w marketingu treści.
11.00-12.00 Ćwiczenia
12.00-13.00 10 technik i tricków SEO, by zdobywać wysokie pozycje w Google dzięki treściom
• Co to jest Search Engine Optimisation (SEO) i jak to działa w połączeniu z Content Marketingiem
• Po pierwsze, zrozumieć algorytm Google
• 7 elementów treści, które analizuje algorytm Google
• Jakie treści są najchętniej udostępniane i zdobywają najwięcej linków
• Jak pisać magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika.
13.00-13.30 Przerwa
13.30-14.30 Jak stworzyć strategię Content Marketing, która realnie przełoży się na zwiększenie sprzedaży
• 7 narzędzi Content Marketingu, które najlepiej sprawdzają się w erze mediów społecznościowych
• Visual Storytelling, czyli jak opowiadać historie przy pomocy obrazów
• Jak analizować grupy docelowe, tworzyć persony i customer journey
• Jak dopasować narzędzia, taktyki i kanały Content Marketingu do celów, różnych grup docelowych i do budżetu
• Opracowanie strategii Content Marketingu, etap po etapie
• Najczęściej popełniane błędy.
14.30-15.30 Ćwiczenia
Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - dziennikarz z pasji, zawodu i wykształcenia, rozpoczął karierę w mediach we Francji w dzien-nikach „Le Quotidien de Paris" i „Le Figaro". Po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, a następnie przez 18 lat kierował agencją con-tent marketingu. Obecnie trener, coach i konsultant w zakresie mediów, komunikacji i marketingu cyfrowego.
Cena szkolenia: 560,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)
Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony
Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia
Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506
W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann |
|
tel. 91 489 64 55 |
Dorota Biskupska
|
|
tel. 91 466 90 97 |
Małgorzata Pawelec
|
|
tel. 91 434 29 79 |