Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

promocja, marketing, poligrafia

« powrót
Content Marketing: Jak zbudować wizerunek, pozyskać nowe leady i zwiększyć sprzedaż przy pomocy atrakcyjnych treści, które pozycjonują się wysoko w Google
Zapisz się na szkolenie
termin szkolenia 17 września 2021 r.
czas trwania szkolenia godz. 9.00 -15.30
(w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa)

Content Marketing to dziś najmodniejszy trend w marketingu. Coraz więcej firm i marek produkuje własne treści, by wypromować i lepiej sprzedawać swoje usługi i produkty. Jak wyróżnić się na tle konkurencji i dotrzeć do potencjalnych klientów? Na tym szkoleniu poznasz najskuteczniejsze techniki i tricki marketingu treści, dzięki którym stworzysz angażujące treści i przyciągniesz Google i klientów, nauczysz się jak opowiadać historie przy pomocy wideo i jak stworzyć strategię Content Marketing, która realnie przełoży się na zwiększenie sprzedaży 

Adresaci:

    • Specjaliści ds. komunikacji, marketingu i public relations w firmach, instytucjach i organizacjach
    • Social media specjaliści, brand menedżerowie
    • Copywriterzy
    • Szefowie małych i średnich firm

Program szkolenia

9.00-10.00 Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie
• Smartfony, media społecznościowe i pandemia COVID-19 zmieniły sposób w jaki konsumujemy treści: artykuły, e-maile, wideo etc.
• Koncentracja uwagi - 8 sekund. O 1 sek. mniej niż u czerwonej rybki
• Micro-treści i Visual Storytelling na szczycie popularności
• Dlaczego ludzie wolą podzielić się artykułem, niż go przeczytać
• Zrozumieć odbiorców ery Facebooka, Whatsappa i TikToka.

10.00-11.00 10 zasad Content Marketingu, dzięki którym stworzysz angażujące treści i przyciągniesz Google i klientów
• Dlaczego ponad 70% marketerów stosuje Content Marketing
• Czy Content Marketing jest dobry dla wszystkich? Jego wady i zalety
• Social Media Marketing: Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram, Tiktok...
• Video Marketing: 3 najpopularniejsze formaty wideo
• 3 sprawdzone formuły copywritingu, które najlepiej sprzedają w chwili obecnej
• Kluczowe elementy sukcesu w marketingu treści.

11.00-12.00 Ćwiczenia

12.00-13.00 10 technik i tricków SEO, by zdobywać wysokie pozycje w Google dzięki treściom
• Co to jest Search Engine Optimisation (SEO) i jak to działa w połączeniu z Content Marketingiem
• Po pierwsze, zrozumieć algorytm Google
• 7 elementów treści, które analizuje algorytm Google
• Jakie treści są najchętniej udostępniane i zdobywają najwięcej linków
• Jak pisać magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika.

13.00-13.30 Przerwa 

13.30-14.30 Jak stworzyć strategię Content Marketing, która realnie przełoży się na zwiększenie sprzedaży
• 7 narzędzi Content Marketingu, które najlepiej sprawdzają się w erze mediów społecznościowych
• Visual Storytelling, czyli jak opowiadać historie przy pomocy obrazów
• Jak analizować grupy docelowe, tworzyć persony i customer journey
• Jak dopasować narzędzia, taktyki i kanały Content Marketingu do celów, różnych grup docelowych i do budżetu
• Opracowanie strategii Content Marketingu, etap po etapie
• Najczęściej popełniane błędy.

14.30-15.30 Ćwiczenia


Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - dziennikarz z pasji, zawodu i wykształcenia, rozpoczął karierę w mediach we Francji w dzien-nikach „Le Quotidien de Paris" i „Le Figaro". Po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, a następnie przez 18 lat kierował agencją con-tent marketingu. Obecnie trener, coach i konsultant w zakresie mediów, komunikacji i marketingu cyfrowego.

Cena szkolenia: 560,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
-
uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe 
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony

Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia 
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia

Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT 
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Dorota Biskupska
  tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec
  tel. 91 434 29 79

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)