Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

promocja, marketing, poligrafia

« powrót
Visual Storytelling: Jak opowiadać historie, które skutecznie wypromują urzędy, instytucje publiczne i firmy przy pomocy technik i narzędzi marketingu wizualnego
Zapisz się na szkolenie
termin szkolenia 27 października 2022 r.
czas trwania szkolenia godz. 9.00 -15.30
(w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa)

Mogą się skoncentrować zaledwie przez 8 sekund, najczęściej tylko skanują strony internetowe i oglądają wideo na Youtube, a jeśli już coś czytają to głównie tytuły. Jak dotrzeć do internautów ery Facebooka? Na tym szkoleniu poznasz nowe techniki komunikacji i marketingu wizualnego, zobaczysz jakie są tajniki snack contentu, który bije rekordy popularności nie tylko na Tiktoku i nauczysz się jak opowiadać historie przy pomocy obrazów, by skutecznie wypromować swój urząd, instytucję lub organizację

Adresaci:

    • Specjaliści ds. komunikacji, marketingu i public relations w urzędach, instytucjach i organizacjach
    • Copywriterzy i osoby piszące teksty dla urzędów, instytucji i organizacjacji

Program szkolenia:

 9.00-10.00 12 technik Visual Storytellingu, czyli jak opowiadać historie przy pomocy obrazów
• Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie
• Visual Storytelling jest prostszy niż myślisz (Reguła KISS)
• 12 sprawdzonych i skutecznych zasad Visual Storytellingu
• 5 rodzajów treści wizualnych najczęściej stosowanych przez urzędy, instytucje i organizacje
• Jakie treści są najchętniej udostępniane i zdobywają najwięcej linków
• 5 najbardziej użytecznych narzędzi, serwisów i aplikacji

10.00-11.00 7 najskuteczniejszych technik dziennikarskich, copywriterskich i storytellingowych, które wniosą twoją histoirę na wyższy poziom
• Techniki pisania krótko, zwięźle i ciekawie dla urzędów, instytucji i organizacji
• Technika kątów pozwala precyzyjnie trafić w kręgi zainteresowania odbiorców
• Jak opowiadać historię i tworzyć teksty według koncepcji Maestro
• Co łączy „Trzech Muszkieterów", Juliusza Cezara i Sergio Leone?
• 5 sprawdzonych sposobów na wizualizację tekstu

11.00-12.00 Video Content Marketing: 7 najczęściej wykorzystywanych formatów wideo
• 5 powodów, dla których warto (a nawet trzeba) wykorzystywać wideo w komunikacji
• Analiza 7 najpopularniejszych formatów wideo w internecie
• Jak stworzyć strategię wideo, etap po etapie
• 5 najbardziej użytecznych narzędzi, serwisów i aplikacji

12.00-13.00 Ćwiczenia

13.00-13.30 Przerwa

13.30-14.30 Niesamowita popularność mikro-treści (Snack Content)
• Dlaczego treści Snack Content są tak popularne
• 10 najbardziej popularnych formatów mikro-treści
• Czy Snack Content ma tylko generować krótkotrwałe emocje?
• 5 korzyści z mikro-treści dla mediów, reklamy i marketingu
• Jak TikTok rewolucjonizuje Visual Storytelling i czego można się od niego nauczyć
• Case study: Konbini - król mikro contentu dla millenialsów

14.30-15.30 Ćwiczenia


Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - dziennikarz z pasji, zawodu i wykształcenia, rozpoczął karierę w mediach we Francji w dzien-nikach „Le Quotidien de Paris" i „Le Figaro". Po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, a następnie przez 18 lat kierował agencją con-tent marketingu. Obecnie trener, coach i konsultant w zakresie mediów, komunikacji i marketingu cyfrowego.

Cena szkolenia: 620,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
-
uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe 
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony

Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia 
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia

Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT 
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Dorota Biskupska
  tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec
  tel. 91 434 29 79

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)