termin szkolenia 12 grudnia 2022 r.
czas trwania szkolenia godz. 9.00 -15.00 (w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 30 minutowa)
Mogą się skoncentrować zaledwie przez 8 sekund, najczęściej tylko skanują strony internetowe i oglądają wideo na Youtube, a jeśli już coś czytają to głównie tytuły. Jak dotrzeć do internautów w erze smartfona, Facebooka i Tik Toka? Na tym szkoleniu poznasz najskuteczniejsze i sprawdzone techniki, które wzbogacą Twój warsztat piarowca, pomogą Ci pisać prosto, krótko i zwięźle artykuły i notatki prasowe
Program szkolenia
Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie
• Co zmieniły w nas smartfony i media społecznościowe
• Które teksty nudzą nas najbardziej i dlaczego?
• Infootyłość: Jak bogactwo informacji powoduje ubóstwo uwagi
• Jak czytają Millenialsi, kobiety, menedżerowie i dziennikarze
• Te dwie gazety Polacy czytają od deski do deski
• Dlaczego wideo i snack-content biją dziś rekordy oglądalności
10 najskuteczniejszych technik dla specjalistów public
relations jak pisać prosto, krótko i zwięźle artykuły i informacje
prasowe
• Digital Storytelling ewoluuje, a informacje prasowe są częścią
tej cyfrowej transformacji. Jak się do tego trendu dostosować?
• Technika kątów jest kluczowa, bo pozwala trafić precyzyjnie w kręgi zainteresowania dziennikarzy i ich czytelników
• Jak zaplanować i napisać dobry artykuł i notatkę prasową (styl, długość, elementy „ubioru tekstu", „mięso", „smaczki"...)
• Jak dobrać styl informacji prasowej do mediów
• Doświadczeni dziennikarze piszą teksty lepiej i szybciej niż większość piarowców. Jak oni to robią?
Jak pisać dynamiczne leady, które zachęcą do przeczytania tekstu
• 5 zasad pisania leadów - tricki i techniki mistrzów
• Jak przeredagować leady i teksty dla różnych rodzajów mediów
• 5 gotowych i sprawdzonych schematów na atrakcyjny lead do zastosowania od zaraz
• Sprawdzone techniki „podkręcania" leadów
• Najczęściej popełniane błędy
Jak tworzyć magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika
• Czytelnicy czytają tytuły 8 razy częściej niż leady
• Sekrety skutecznych tytułów - tricki i techniki mistrzów
• 5 gotowych i sprawdzonych schematów na atrakcyjny tytuł do zastosowania od zaraz
• Sprawdzone techniki „podkręcania" tytułów
• Czy popełniasz te błędy?
Ćwiczenia
Szkolenie prowadzi Krzysztof Urbanowicz - specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola...). Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d'Etudes Politiques w Paryżu)
Cena szkolenia: 650,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)
Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony
Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia
Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506
W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann |
|
tel. 91 489 64 55 |
Dorota Biskupska
|
|
tel. 91 466 90 97 |
Małgorzata Pawelec
|
|
tel. 91 434 29 79 |