termin szkolenia: 11 października 2024 r.
czas trwania szkolenia: 10.00-14.00
Celem proponowanego szkolenia jest przekazanie słuchaczom wiedzy w zakresie podstawowych sposobów postępowania i oddziaływania na tzw. „trudnych rozmówców" oraz rozwiązywania trudnych bądź konfliktowych sytuacji powstających w trakcie współpracy (komunikacji) z takimi osobami w sposób uwzględniający zarówno ich cechy osobnicze jak i zakładane przez nie strategie postępowania (np. celowe generowanie sytuacji trudnej emocjonalnie dla strony przeciwnej - brak reakcji zwrotnej, nadreakcja zwrotna, inne taktyki).
Program szkolenia:
1. Charakterystyka ogólna
„trudnych rozmówców" i ich cech osobopoznawczych (rozpoznanie i
rozdzielenie cech osobniczych rozmówcy od założonej przez niego
strategii postępowania)
2. Charakterystyka ogólna przyczyn trudności w komunikacji interpersonalnej
3. Typy rozmówców i ich cechy psychologiczne (kłótliwy,
nieuważny, milczący, gadatliwy, niezdecydowany, pewny siebie,
niecierpliwy, rozważny)
4. Typy trudnych rozmówców i ich postawy (osoba dominująca, osoba
sceptyczna, osoba wyniosła, osoba konfrontacyjna, osoba wycofana)
5. Sposoby postępowania wg. typów rozmówców
6. Zły rozmówca (cechy złego rozmówcy, zasady rozmowy z trudnym rozmówcą)
7. Powstawanie i rozwiązywanie konfliktów emocjonalnych
(przyczyny konfliktów emocjonalnych, źli słuchacze, brak inteligencji
emocjonalnej, błędy postrzegania społecznego)
8. Oddziaływanie na konflikty (redukowanie, stymulowanie, rozwiązywanie, pseudorozwiązania)
9. Redukowanie i rozwiązywanie konfliktów emocjonalnych (unikanie, łagodzenie, konkurowanie, współpraca, kompromis)
Po szkoleniu konsultacje indywidualne dla zainteresowanych!
Szkolenie prowadzi Artur Frydrych - ekspert ds. bezpieczeństwa biznesu specjalizujący się w zagadnieniach związanych z ochroną kontrinwigilacyjną i kontrwywiadowczą organizacji i osób, przeciwdziałaniu szpiegostwu gospodarczemu, wykorzystaniu narzędzi socjotechnicznych przy pozyskiwaniu nieuprawnionego dostępu do chronionych zasobów informacyjnych organizacji jak też zawalczeniem innych zagrożeń bezpieczeństwa biznesu (przestępczość pospolita, wrogie działania konkurencji, nielojalność pracowników)
Wykładowca oraz autor wielu unikalnych szkoleń z powyższych dziedzin dla pracowników różnych szczebli przedsiębiorstw krajowych i korporacji międzynarodowych działających w Polsce głównie w sektorze energetycznym, budowlanym, telekomunikacyjnym, farmaceutycznym i spożywczym oraz urzędów centralnych i samorządowych jak też innych instytucji państwowych. Licencjonowany detektyw.
Cena szkolenia: 720,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)
Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony
Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia
Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506
W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann |
|
tel. 91 489 64 55 |
Dorota Biskupska
|
|
tel. 91 466 90 97 |
Małgorzata Pawelec
|
|
tel. 91 434 29 79 |
|