Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

archiwizacja dokumentów

« powrót
Normatywy kancelaryjno-archiwalne i ich praktyczne zastosowanie
Zapisz się na szkolenie

termin szkolenia: 29 listopada 2021 r.
czas trwania szkolenia: 9.30-14.30 (w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 20 minutowa)


Szkolenie wyjaśnia całokształt zagadnień związanych z tworzeniem i praktycznym zastosowaniem normatywów kancelaryjno-archiwalnych tj. instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej oraz rzeczowego wykazu akt w jednostce organizacyjnej. Przekazywane na szkoleniu treści zostaną poparte licznymi przykładami i poddane szerokiej analizie.

Program szkolenia 

1. Rodzaje normatywów kancelaryjno-archiwalnych w jednostkach organizacyjnych
2. Instrukcja kancelaryjna - obieg dokumentacji w systemie tradycyjnym i elektronicznym
3. Jednolity rzeczowy wykaz akt - różnice w zakresie archiwów zakładowych i składnic akt
4. Instrukcja archiwalna - metody archiwizacji
5. Inne przepisy wewnętrzne dotyczące zarządzaniem dokumentacją w jednostce organizacyjnej
6. Załączniki do instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej - prawidłowe formularze i druki
7. Standardy archiwów państwowych z 2021 r. w zakresie normatywów
8. Zatwierdzanie i uzgadnianie treści normatywów z archiwami państwowymi - procedury
9. Aktualizacja wykazów akt od 2018 r. w związku z nowymi przepisami dotyczącymi RODO, dokumentacji pracowniczej, zmianami kwalifikacji archiwalnej NDAP w tym dla projektów unijnych, PPK, dostępności+, umów
10. Pytania i odpowiedzi
Szkolenie prowadzi Anna Dziatczyk - archiwista z wykształcenia, zawodu i zamiłowania, z dwudziestoletnim stażem pracy w archiwum państwowym. Doktorant nauk humanistycznych z zakresu archiwistyki, absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego. Wiedza przekazywana podczas szkoleń oparta jest na doświadczeniu zawodowym i zgodna z aktualnymi przepisami. Od wielu lat tworzy i wdraża przepisy kancelaryjne, a także prowadzi szkolenia, warsztaty, konsultacje i prace archiwizacyjne. Praktykuje również na zlecenie jednostek administracji rządowej i samorządowej, porządkując zasób archiwów zakładowych i składnic akt. Specjalizuje się w archiwizacji i wartościowaniu dokumentów, obiegu i zarządzaniu dokumentacją, tworzeniu i wdrażaniu przepisów kancelaryjno-archiwalnych oraz działalności naukowej i edukacji archiwalnej
Cena szkolenia: 560,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe 
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony


Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia 
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia

Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT 
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Dorota Biskupska
  tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec
  tel. 91 434 29 79

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)