Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

rozwój osobisty i zawodowy

« powrót
Etykieta i skuteczność w komunikacji oficjalnej, biznesowej i międzykulturowej
Zapisz się na szkolenie

termin szkolenia: 3 lutego 2023 r.
czas trwania szkolenia: 9.00-13.30 (w tym dwie przerwy 15 minutowe)


Program szkolenia: 

Wstęp
   ● historyczne źródła etykiety i jej ewolucja

   ● najważniejsze zasady etykiety urzędnika i menedżera

   ● zasada dostosowania w relacjach biznesowych i międzynarodowych

   ● jak dostosować swój komunikat do odbiorcy?

   ● wszystko, co robimy jest komunikacją...

Etykieta w komunikacji oficjalnej i biznesowej cz.1
   ● komunikacja werbalna, epistolarna i pozawerbalna
   ● feedback czyli informacja zwrotna
   ● zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej
   ● zasady sporządzania korespondencji służbowej
   ● zasady sporządzania korespondencji elektronicznej
   ● nowoczesne środki komunikacji, etykieta w internecie

Etykieta w komunikacji oficjalnej i biznesowej cz.2
   ● etykieta wideo rozmowy i wideo konferencji
   ● tworzenie pierwszego wrażenia i kreowanie pozytywnego wizerunku
   ● elementy mowy ciała podczas autoprezentacji i udziału w spotkaniach
   ● proksemika czyli dystanse społeczne
   ● zasada starszeństwa w relacjach oficjalnych i biznesowych
   ● zasada pierwszeństwa prawej ręki w relacjach oficjalnych i biznesowych
   ● powitanie w relacjach towarzyskich i oficjalnych
   ● przedstawianie siebie oraz innych osób w relacjach oficjalnych i biznesowych
   ● właściwy uścisk dłoni oraz inne metody powitania
   ● elevator speech, czyli jak mówić zwięźle i interesująco
   ● zasady udziału w spotkaniach i naradach
   ● wymiana wizytówek, odpowiedni krój i zastosowanie biletów wizytowych
   ● sztuka small talk w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów

Etykieta w komunikacji międzykulturowej
   ● pochodzenie różnic międzykulturowych
   ● kultury pro-partnerskie i pro-transakcyjne
   ● rozwiązywanie konfliktów międzykulturowych
   ● kultura agresywna vs. kultura kooperacyjna
   ● kultura oficjalna vs. kultura nieoficjalna
   ● kultura terminowa vs. nieterminowa
   ● kultura powściągliwa vs. kultura emocjonalna
   ● zasady etykiety w komunikacji międzykulturowej w 4 wybranych regionach: Chiny, Francja, USA, Zatoka Perska

Pytania i odpowiedzi


szkolenie prowadzi Paweł Olgierd Grotowski - praktyk, posiada 20 - letnie doświadczenie w realizacji projektów międzynarodowych i międzyinstytucjonalnych. Organizował m.in.: konferencje międzynarodowe, misje gospodarcze oraz wizyty oficjalne na szczeblu Głowy Państwa, Szefa Rządu, Ministra Spraw Zagranicznych i innych. Zajmował się obsługą inwestorów zagranicznych oraz wspierał polskie firmy poszukujące rynków i partnerów za granicą. Współpracował z krajami europejskimi, azjatyckimi, afrykańskimi oraz arabskimi. Od kilku lat prowadzi szkolenia z etykiety oraz różnic międzykulturowych dla instytucji, urzędów oraz firm polskich i zagranicznych, które chcą zwiększyć efektywność osobistą pracowników, wizerunek instytucji oraz polepszyć komunikację wewnętrzną i zewnętrzną w organizacji. Ukończył Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW (Stosunki Międzynarodowe) oraz podyplomowe Studium Integracji Europejskiej w KSAP i ENA


Cena szkolenia: 620,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
w wersji online
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)

Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony


Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia 
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia

Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT 
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506


W przypadku pytań prosimy o kontakt:

Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Dorota Biskupska

tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec   tel. 91 434 29 79
Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)