Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] akceptuję warunki - zamknij

EDUKACJA PRAKTYCZNA

SZKOLENIA  KONFERENCJE  WYDAWNICTWA
  PIG WUP Szczecin  

rozwój osobisty i zawodowy

« powrót
Budowanie pozytywnego wizerunku instytucji, urzędu i firmy dzięki wykorzystaniu zasad etykiety
Zapisz się na szkolenie
termin szkolenia: 26 listopada 2020 r.
czas trwania szkolenia: godz. 9.30 -14.30
miejsce szkolenia: online


Program szkolenia:
Część I - Etykieta w komunikacji
  • zasady savoir vivre w życiu codziennym
  • savoir vivre a etykieta - rozróżnienie i definicja pojęć
  • źródła etykiety i jej ewolucja
  • najważniejsze zasady etykiety w biznesie
  • komunikacja werbalna, epistolarna i pozawerbalna
  • zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej
  • zasady przygotowywania korespondencji urzędowej
  • nowoczesne środki komunikacji, etykieta w internecie
  • elevator pitch, czyli jak się sprzedać w ciągu 30 sekund

Część II - Świadome budowanie profesjonalnego wizerunku

  • pierwsze wrażenie i kreowanie pozytywnego wizerunku
  • mowa ciała, autoprezentacja, udział w spotkaniach i naradach
  • sztuka small talk w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów
  • zasada starszeństwa w relacjach oficjalnych i biznesowych
  • powitanie w relacjach towarzyskich i oficjalnych
  • przedstawianie siebie oraz innych osób, uścisk dłoni
  • organizacja wizyt i spotkań z udziałem gości krajowych i zagranicznych
  • wystąpienia przez kamerą, ustawienie do zdjęcia
  • protokół flagowy i porządek eksponowania flag państwowych i innych
  • tytuły urzędowe, naukowe, dyplomatyczne i kurtuazyjne
  • wymiana wizytówek, odpowiedni krój i zastosowanie biletów wizytowych
  • wręczanie kwiatów i upominków
Część III - Etykieta stroju jako element budowy wizerunku
  • dress code czyli odpowiedni strój do okazji
  • charakterystyka i elementy business casual (strój swobodny)
  • charakterystyka i elementy business suit (strój spacerowy)
  • charakterystyka i elementy dark suit (strój wizytowy)
  • charakterystyka i elementy black tie / smokingu (strój uroczysty)
  • wskazówki dotyczące elementów stroju oficjalnego
  • jakich elementów stroju unikać
  • najczęściej popełniane błędy stylistyczne i jak je naprawić
  • okrycia wierzchnie i nakrycia głowy
  • biżuteria, dodatki i zegarki
  • elegancja w dawnych czasach
Część IV- Etykieta stołu i organizacja przyjęć
  • społeczna rola wspólnego spożywania posiłków
  • krótka historia sztućców, sztućce dzisiaj, sztućce mówią
  • przygotowanie przyjęcia: ustalenie menu, nakrycie do stołu i rozsadzenie gości
  • przyjęcia oficjalne: lampka wina, przyjęcie koktajlowe, bufetowe i zasiadane
  • organizacja przyjęcia oficjalnego z udziałem głowy państwa lub szefa rządu
  • zasady udziału w przyjęciach oficjalnych, bankietach, uroczystych kolacjach
  • klasyfikacja win, apelacja wina, regiony winiarskie
  • zasady wyboru, podawania i spożywania win oraz innych alkoholi
  • faux pas, czyli czego nie robić podczas przyjęcia

szkolenie prowadzi Paweł Olgierd Grotowski - ukończył Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego (Stosunki Międzynarodowe) oraz podyplomowe Studium Integracji Europejskiej w KSAP i ENA. Posiada 20 - letnie doświadczenie w realizacji projektów międzynarodowych i między-instytucjonalnych. Organizował m.in. konferencje międzynarodowe, misje gospodarcze oraz wizyty oficjalne na szczeblu Głowy Państwa, Szefa Rządu, Ministra Spraw Zagranicznych i innych. Zajmował się obsługą inwestorów zagranicznych oraz wspierał polskie firmy poszukujące rynków i partnerów za granicą. Współpracował zarówno z krajami europejskimi i azjatyckimi, jak i afrykańskimi oraz arabskimi. Od kilku lat prowadzi szkolenia z etykiety oraz różnic międzykulturowych dla instytucji, urzędów oraz firm polskich i zagranicznych, które chcą zwiększyć efektywność osobistą pracowników oraz polepszyć komunikację wewnętrzną i zewnętrzną w organizacji.

Cena szkolenia: 560 zł netto (+23% VAT) 
Dla Podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT - zwolniony.
Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto.
Cena zawiera:
- uczestnictwo w szkoleniu - około 6 godzin dydaktycznych  (w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 20 minutowa)
- materiały szkoleniowe 
- dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia


Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać najpóźniej do trzech dni przed terminem szkolenia. Płatność za udział w szkoleniu może nastąpić po szkoleniu na podstawie faktury VAT. 
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506
Informację dotyczącą potwierdzenia realizacji szkolenia przesyłamy do trzech dni roboczych przed terminem szkolenia.

W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Anna Hoffmann   tel. 91 489 64 55
Dorota Biskupska
  tel. 91 466 90 97
Małgorzata Pawelec    tel. 91 434 29 79

Formularz zgłoszenia online
Formularz zgłoszenia (PDF)Oświadczenie dot. podatku VAT (PDF)
Formularz zgłoszenia (Word)Oświadczenie dot. podatku VAT (Word)